Zsírolvasztó barackdiéta: így fogyhatsz a lédús finomsággal

Zsírolvasztó barackdiéta: így fogyhatsz a lédús finomsággal

Címlap / Életmód / Táplálkozás / Zsírolvasztó barackdiéta: így fogyhatsz a lédús finomsággal

A boltok polcaira már megérkezett az első termés a lédús, édes őszibarackból és nektarinból. Nem csak azért érdemes a lédús gyümölcsből a kosaradba tenned, mert az egyik legfinomabb nyári szomjoltó, hanem azért is, mert a fogyás is könnyebben megy vele.

Miért érdemes őszibarackot enni?

A barack amellett, hogy finom, antioxidánsokban is gazdag, így erősíti az immunrendszeredet, és többféle betegség kialakulását is segít megelőzni.

Mivel sok benne a magnézium, a szelén és a cink, segít legyűrni a stresszt, ráadásul vitaminjai erősítik a körmöket és a hajat, valamint a bőrödet is, így elmondhatjuk, hogy a barack egy igazi szépítő csodaszer.

Karotin tartalma miatt a barnulást is elősegíti a barack, így ha nyaralni mész, mindenképpen fogyassz belőle, hogy a lehető legszebb színed legyen.

Így fogyaszt a barack

A barack, csakúgy, mint csupasz testvére, a nektarin, remek fogyókúrás étel, mivel szénhidrát- és kalóriatartalma alacsony, gazdag viszont folyadékban és rostokban, így képes felgyorsítani az anyagcserét, finoman átmosni a beleket, és megszabadít a lerakódott salakanyagoktól.

Mivel csaknem 90 százaléka víz, a barack laktató és szomjoltó, mégsem kell a bevitt kalóriák miatt aggódnod.

Magas kalcium és magnéziumtartalma nem csak a csontjaidat védi, ennek a két anyagnak ugyanis a természetes zsíranyagcsere folyamatokban is fontos szerepe van.

Ha nyári fogyókúrába kezdesz, az őszibaracknak vagy nektarinnak mindenképpen szoríts helyet az étrendedben!

Így kövesd a barackdiétát!

A barackdiéta egyszerűen követhető, hiszen csak az a lényeg, hogy a zsír-, szénhidrát- és kalóriaszegény étrendet úgy állítsd össze, hogy naponta fél kiló barack is belekerüljön.

Ha étkezések között megéheznél, nyugodtan csemegézz egy kicsit a szomjoltó gyümölcsből, de ne felejtsd ki a barackot vagy a nektarint a főétkezésekből sem: köretként, salátaként, a joghurt vagy a müzli gazdagítására egyaránt isteni lehet.

A diéta alatt természetesen nem ajánlott az alkohol, a fekete tea és a kávé fogyasztás, igyál azonban sok folyadékot, hogy a barack minél jobban kifejthesse méregtelenítő, tisztító hatását.

Mintaétrend az első napra

Reggeli: 10 dkg zsírszegény túró barackkal, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.
Ebéd: 15 dkg grillezett csirkemell grillezett barackkal.
Uzsonna: egy marék dió.
Vacsora: egy adag Waldorf-saláta.

Mintaétrend a második napra

Reggeli: három evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, három evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, barack, egy kis poharas joghurt, egy bögre zöld tea.
Tízórai: két szelet korpás keksz.
Ebéd: 15 dkg grillezett hal citromos-olívaolajos zöldsalátával.
Uzsonna: fél grapefruit.
Vacsora: turmix egy pohár tejből, egy banánból, mangóból és barackból.

Mintaétrend a harmadik napra

Reggeli: rántotta két tojásból, egy paprika, egy szelet teljes kiőrlésű pirítós, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt barackkal.
Ebéd: egy bögre sóskafőzelék tofuval.
Uzsonna: egy körte.
Vacsora: egy tálka tejberizs édesítőszerrel, barackkal.

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást