Életmód / Táplálkozás

Dobj le te is 10 kilót a japán nők egyszerű titkával

Japán nő

A japán diéta legfontosabb lépcsője: a 80 százalékos szabály

A japánok kis adagokban étkeznek, elég rendszeresen ahhoz, hogy soha ne éhezzenek meg, viszont nem is eszik degeszre magukat.

A szokásnak megfelelően minden étkezéskor csak körülbelül 80 százalékban töltik meg a gyomrukat, ami nem is olyan bonyolult, mint hangzik: egy kicsivel az előtt kell abbahagynod az evést, hogy a teljes jóllakottság érzése megjelenne.

Ezt egy kis gyakorlással könnyen kitapasztalhatod. Ha nem eszed tele magadat, az jót tesz az anyagcserédnek, nem fogsz elálmosodni evés után, könnyebben mozogsz, és így aktívabb életmódot is tudsz folytatni.

Halak, zöldségek, gyümölcsök

A japán étrend rengeteg halat, sok friss zöldséget és gyümölcsöt tartalmaz, só helyett pedig szójaszószt, vagy izgalmas, emésztést és méregtelenítést serkentő fűszereket használ.

Ezekkel te is bátran kísérletezhetsz. A napi fehérjét szójából, hüvelyesekből, magvakból juttasd a szervezetedbe.

Minden nap egy csésze tea

Természetesen a japán diétát el sem lehet képzelni a teázás hagyománya nélkül.

Nyugodtan kortyolj gyógy- vagy gyümölcsteákat, de igyál minden nap egy csésze zöld teát is, ami az orvosok szerint a legjobb fogyókúrás ital, mivel segíti a méregtelenítést és a zsírok lebontását is.

Életmódváltás japán diétával

Ha legalább 10 kilót szeretnél leadni, akkor természetesen az étrended megváltoztatása önmagában nem elég, rendszeres mozgásra is szükség lesz. Azonban ez az étrend kedvez ahhoz, hogy energikus legyél, ne jelentkezzen az ingadozó cukorszint következtében kialakuló fáradékonyság, és friss maradj.

A japán diéta nem ígér fogyást varázsütésre, a tökéletes alakért természetesen dolgoznod kell, az életmódváltással azonban biztonságos és tartós fogyás érhető el.

Fontos! Ha nagyobb súlyfelesleggel küzdesz, és komolyabb diétába, vagy életmód váltásba kezdesz, első lépésben természetesen mindig ki kell kérned az orvosod vagy egy dietetikus véleményét, aki segít eldönteni, hogy az adott étrend megfelelő-e a számodra, és azt is meg tudja állapítani, hogy nem egészségügyi probléma lappang-e a túlsúly hátterében.

Érdekelnek a konkrét mintaétrendek? A következő oldalon megtalálod, lapozz ide kattintva >>

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást