Az omega-3 szerepe nem volt ilyen egyértelmű
Míg a D-vitamin látványosan védte a telomereket, az omega-3 zsírsavak nem mutattak ilyen hatást ebben a vizsgálatban. Ez persze nem azt jelenti, hogy az omega-3 nem hasznos – számos más kutatásban bizonyították már a szív- és érrendszeri egészség, valamint az agyműködés támogatásában betöltött szerepét –, de a telomerek hosszának megőrzésében a D-vitamin volt a „nyerő”.
A D-vitamin több, mint egy szépségvitamin
Nemcsak a sejtek fiatalságát támogatja a D-vitamin, hanem csökkentheti az olyan súlyos betegségek kialakulásának a kockázatát is, mint a rák vagy az autoimmun betegségek.
A kutatás szerint a D-vitamin szedése 17%-kal csökkentette az előrehaladott rák előfordulását, és 22%-kal mérsékelte az autoimmun betegségek kialakulását. Olvass még a témában
A kiskutyám tanított meg igazán a türelemre – így változtam meg észrevétlenül
30 nap alatt feszesebb test: 5 egyszerű gyakorlat, ami látványos eredményt hozhat
Drámai lezárások és új szerelmek: ezért lesz az idei augusztus az év legintenzívebb hónapja
„Meg akarta mutatni, hogy van pénzünk” – Amikor a párod társadalmi osztályt akar ugrani, de te nem
A cikk folytatódik, lapozz!
A legjobb cikkek, horoszkópok és tesztek – egyenesen a postaládádba, ingyen.






