Új kutatás: Ez a népszerű vitamin akár 3 évvel is lassíthatja az öregedést

Címlap / Életmód / Egészség / Új kutatás: Ez a népszerű vitamin akár...

Új kutatás: Ez a népszerű vitamin akár 3 évvel is lassíthatja az öregedést

🎥 Kínai horoszkóp: ezen a területen jön az áttörés az életedben

Fontos eredményre jutott egy új kutatás

Egy jelentős amerikai kutatás során, amely több mint 25 ezer 50 év feletti résztvevővel zajlott, azt vizsgálták, hogy a D-vitamin és az omega-3 zsírsavak milyen hatással vannak a telomerek hosszára, és ezzel az öregedés ütemére. A résztvevők különböző csoportokban kaptak D-vitamint, omega-3-at, mindkettőt vagy placebót.

A vizsgálat egyik különleges része az volt, hogy egy kisebb csoportban, több mint 1000 embernél mérték a telomerhosszt a kutatás elején, majd két és négy évvel később is. Az eredmények világosak voltak: napi 2000 NE D-vitamin szedése szignifikánsan lassította a telomerek rövidülését. Ez azt jelenti, hogy ezek a sejtek lassabban öregedtek, és ez akár három évnyi „fiatalabb sejtes állapotot” jelenthet.

Oldalak: 1 2 3 4 5

A cikk folytatódik, lapozz!

⚖️KisokosBMI-kalkulátortesttömegindex és haskörfogat
Iratkozz fel a Bien.hu hírlevelére!

A legjobb cikkek, horoszkópok és tesztek – egyenesen a postaládádba, ingyen.

🎥 Kínai horoszkóp: ezen a területen jön az áttörés az életedben
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!
Iratkozz fel a Bien.hu hírlevelére!

A legjobb cikkek, horoszkópok és tesztek – egyenesen a postaládádba, ingyen.

Kérd emailben minden reggel a napi horoszkópod! ✨

Válaszd ki a csillagjegyed, és hajnalban a postaládádban az aznapi előrejelzésed – plusz hetente a legjobb cikkeink.