Életmód / Táplálkozás

4 hét diéta, 5-12 kiló mínusz: teljes, dietetikus által összeállított, étrenddel

Diéta előtti fontos tudnivalók

  • A fogyókúra során csak a diétában szereplő ételeket fogyaszthatjuk, ezért jobb ha minden kecsegtető nassolni valót és édességet eltakarítunk otthonról.
  • Az étrend mellett megjelölt mennyiségeket pontosan tartsuk be, ellenkező esetben a diéta nem lesz elég hatékony.
  • A diéta alatt ne fogyasszunk alkoholt, az italok közül csak sima vizet, grapefruit levet vagy limonádét fogyasszunk, természetesen cukor nélkül.
  • Az egyes hetek étrendjében, a napokat kicserélhetjük, például az 1. hét 2. napján fogyaszthatjuk az 1. hét 4. napjának menüjét, de a 4. napon a 2. nap menüjét pótoljuk. A különböző hetek napjainak menüjét ne keverjük.
  • Az ebéd és vacsora közt körülbelül 5 órának kell eltelnie.
  • Ha bármilyen betegséged van, a diéta megkezdése előtt konzultálj orvosoddal. Várandósoknak a diétát nem ajánljuk.

1. hét. 1. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Káposztaleves, egyéb zöldségekkel finoman elkészítve, hús és habarás nélkül
Vacsora: Káposztaleves
Nassolásra”: Káposztaleves

1. hét. 2. nap

Reggeli: Kavé vagy tea, 1 db. keksz (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Burgonyasaláta (főtt burgonya, hagyma, 1 főtt tojás, paradicsom, só, ecet, olaj) – 200 g
Vacsora: Burgonyasaláta – 200 g
Nassolásra”: Grépfrút vagy citromlé vízzel hígítva

Olvastad már?  Legyél résen! Rejtekhelyek az otthonodban, amiket elsőként néznek meg a betörők

1. hét. 3. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Túró paradicsommal (bármilyen túró, amelyik ízlik) – 200 g túró
Vacsora: Túró paradicsommal – 200 g túró
Nassolásra”: Grépfrút vagy citromlé vízzel hígítva

1. hét. 4. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Gombás rizs, (tejföl, sajt nélkül) – 200 g
Vacsora: Gombás rizs, (tejföl, sajt nélkül) – 200 g
Nassolásra”: Grépfrút vagy citromlé vízzel hígítva

1. hét. 5. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Zöldbableves, habarás nélkül
Vacsora: Zöldbableves, habarás nélkül
Nassolásra”: Zöldbableves

1. hét. 6. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Grillezett csirkemell vegyes zöldségsalátával – a hús 200 g
Vacsora: Grillezett csirkemell vegyes zöldségsalátával – a hús 200 g
Nassolásra”: Grépfrút vagy citromlé vízzel hígítva

1. hét. 7. nap

Reggeli: Kavé vagy tea (max. 1 kiskanál cukorral és kevés tejjel)
Tízórai: 2-3 db. gyümölcs, nyersen vagy facsarva – banán kivételével (az apró gyümölcsöknél legtöbb két maréknyi)
Ebéd: Joghurt müzlivel
Vacsora: Joghurt műzlivel
Nassolásra”: Grépfrút vagy citromlé vízzel hígítva

Olvastad már?  Regisztráltam egy társkeresőre – Máris akadtak volna sugar daddyk

A második hét étrendje a következő oldalon található, lapozz egyet ide kattintva >>

Oldalak: 1 2 3 4