Életmód / Táplálkozás

Tippek, hogyan szabadulj meg napi 150 kalóriától

Tippek, hogyan szabadulj meg napi 150 kalóriától

Elárulunk egy titkot. Nem kell kínoznod magad, ha meg akarsz szabadulni a felesleges kilóktól.

Valójában, néha a legkisebb trükkök és fortélyok vezetnek a nagy sikerhez. Ha naponta 150 kalóriától szabadulsz meg diéta vagy testmozgás által, az évente 54,750 kalóriát jelent, azaz 7 kilogrammot! Megkérdeztünk három szakértőt – egy orvost, egy táplálkozástudóst és egy edzőt – milyen módszert ajánlanának napi 150 kalória elégetéséhez. Íme amit javasoltak:

1. A kertészkedést változtasd edzéssé és gyomlálj legalább 30 percig.

2. Ülj a padlóra és kedvenc tévéműsorodat nézve végezz nyújtógyakorlatokat egy órán át. Bónuszként hajlékonyabbá is válsz!

3. Majonéz helyett tegyél mustárt a szendvicsedre.

4. A szénhidrátban gazdag kenyér helyett válassz teljes kiőrlésű gabonából készült termékeket, így nemcsak a felesleges kalóriáktól szabadulhatsz meg, hanem szervezeted rostokhoz is hozzájutattod.

5. Szódavíz helyett igyál vizet vagy cukornélküli teát.

6. Este ne fogyassz desszertet, cseréld le eperre.

7. Táncolj fél órán keresztül otthon vagy menj el táncolni barátnőiddel.

8. Ha burgonyát ennél, a hasábburgonya helyett válassz inkább sültet.

9. Bírkózz meg a házimunkával és naponta csinálj valamit fél órán keresztül.

10. Válassz barna rizset és rozskenyeret fehér rizs és kenyér helyett.

11. A tésztádra halmozz zöldségeket. A tészta adagot csökkentsd felére, legyen teljes kiőrlésű, a másik fele helyett válassz párolt zöldségeket.

12. Amikor telefonálsz állj fel és járkálj, ahelyett, hogy a kanapén feküdnél.

13. Ha rágcsálni van kedved, chips helyett válassz 100-kalóriás pattogatott kukoricát.

14. Caramel Macchiato helyett válassz egy kis adag kappuccsinót zsírszegény tejjel.

15. Reggelente a teasütemények és croissant-ok helyett fogyassz el egy perecet.

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást