5 bombabiztos popsi formáló gyakorlat gumikötéllel

5 bombabiztos popsi formáló gyakorlat gumikötéllel

Címlap / Életmód / Egészség / 5 bombabiztos popsi formáló gyakorlat gumikötéllel

Személy szerint én jobban szeretem a súlyzós gyakorlatokat, emiatt rendszeresen használok itthon is kézi súlyzót, valamint egy francia rudat is vettem, hogy még változatosabbak lehessenek az edzések. Van azonban jó néhány gumikötelem is, amiket hol magukban, hol a súlyokkal ötvözve szoktam bevetni. Mutatom is a kedvenc, bombabiztos gyakorlatokat popsira, amikkel te is szép eredményt érhetsz el tavaszra!

1/5. „Jó reggelt” gyakorlat gumiszalaggal

Ebben a gyakorlatban az a jó, hogy rendkívül változatosan alkalmazhatod annak függvényében, milyen eszközök állnak a rendelkezésedre. A kivételezés során nagyon lényeges az egyenes hát, illetve az, hogy ne előredőléssel indítsd a mozdulatot, hanem a csípőd billentésével, amivel automatikusan elindul előre a felsőtested, hátra pedig a popsid.

Csak addig engedd előre, amíg egyenesen tudod tartani a hátadat! Ha van kézi súlyzód, a lapockáidon fogva tarthatod őket, a rudat felteheted a nyakadba. Ha pedig gumiköteled van, akkor állj rá az alsó részére, másik felét akaszd a nyakadba és már mehet is a gyakorlat. Az alsó ponton picit tartsd meg, a felsőn pedig szorítsd össze a fenekedet, de figyelj rá, hogy közben ne billenjen előre a medencéd.

Oldalak: 1 2 3 4 5

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást