Hogyan lehet Nicole Kidman alakunk?

Hogyan lehet Nicole Kidman alakunk?

Címlap / Stílus / Divat / Hogyan lehet Nicole Kidman alakunk?

42 évesen is csodálatos arcvonásokkal és fiatalos bájjal Nicole Kidman szépsége változatlan.

De hogy a lábai is hasonló sorssal legyenek megáldva? Alakja mint egy tinié, vékony és szálkásan izmos. Nem jelentek meg rajta a korral együtt járó csípőtájékon és hasfalon jelen levő zsírszövetek és narancsbőr.

Tehát mi az Ő titka?

Nem olyan tipusú nő, aki kibújik a feladatok alól. Tavaly, néhány héttel Rose kislánya születése után, már az edzőteremben folytatta a munkát, így nagy gyorsasággal nyerte vissza korábbi alakját.
Mostmár a Pilates edzéseken kívül a kardio edzéseket is előnyben részesíti. Ezen kívül 7-12 mérföldet fut vagy joggingol. Aztán ott van még a súlyzózás, úszás és jógázás.

Mit tehetsz te?

A rossz hír az, hogy nincs mit tenned a gének ellen. Hormonális okok miatt, sok nő tárolja a feleseges zsírt a csípő- és combtájékon, így sajnos sosem lesz Kidmen-lába.
De lehet faragni a combokból futással, kerékpározással, vagy gyors sétával heti 3-4 alkalommal.
A konditerem rásegít a fogyásra, a különböző testrészeket edző súlyok felgyorsítják a felesleg elvesztését.

A guggolás és felülések feszesítenek.
Egy nagyon egyszerű alakformáló gyakorlat a párnás gyakorlat.
Feküdj a hátadra, hajlítsd be a lábad, lábak a padlón. Tedd a párnát a térdeid közé, lélegezz be, és húzd össze a hasizmodat.
Ahogy kilélegzel szorítsd össze a combokat, a párna mozgatása nélkül. Tartsd 5 másodpercig, lassan engedd el és ismételd 12-15 alkalommal.
A gyakorlatot széken ülve is el lehet végezni. Ismételd minden nap. Eredmények 8-10 hét múlva biztosan jelentkeznek.
 

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást