Ha mostanában jártál a TikTok felületén, akkor nagy valószínűséggel te is találkoztál az egyre nagyobb népszerűségnek örvendő #WaterTok trenddel. Mostanra már több, mint 560 millió megtekintést ért el a #WaterTok hashtag, ami egy egészen elképesztő teljesítmény ilyen rövid idő alatt. De tényleg olyan nagyszerű lenne ez a trend, és valóban jót teszünk magunknak azzal, ha követjük?
Ha csak a trend nevét nézzük, benned is jogosan merülhet fel a kérdés, hogy mégis miként válhat a sima víz ekkora trenddé a platformon, főleg, hogy rendszeresen hallhatunk arról gyakorlatilag minden nagyobb közösségi médiás felületen, milyen hatalmas szerepe van az életünkben a víznek. Nos, a #WaterTok titka, hogy nemcsak a tiszta vízről szól. A lényege tulajdonképpen az, hogy az ezt a trendet követő TikTokkerek különféle szirupokkal és ízesített porokkal dobják fel a vizüket, hogy így vonzóbbnak tűnjön és ösztönzőleg hasson a hidratáltság fenntartására.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!