Laposabb has 3 nap alatt: nyári méregtelenítő leves diéta

Laposabb has 3 nap alatt: nyári méregtelenítő leves diéta

Címlap / Életmód / Laposabb has 3 nap alatt: nyári méregtelenítő leves diéta

Villámgyors változás

A kiegyensúlyozott fogyás kulcsa a fokozatosság, így ha nagyobb súlyfeleslegtől szeretnél megszabadulni, mindenképpen egy hosszabb távú és fokozatos diétára van szükséged.
Ha azonban csak a hasadat szeretnéd egy kicsit laposabbá, vagy a vonalaidat tónusosabbá tenni, arra ideális megoldás egy három napos méregtelenítő leves diéta.
A gyors kúra segít, hogy megszabadulj a puffadástól, amit az emésztőszervi problémák okoznak, hiszen a levest, a friss zöldségeket és gyümölcsöket a szervezeted gyorsan lebontja.
A vízhajtó hatóanyagok a felgyülemlett folyadékot is kimossák, így megszabadítanak a lerakódott méreganyagoktól, és abban is a segítségedre lesznek, hogy gyorsabban leszámolj a narancsbőrrel.
Nem mellesleg, a leves diéta abban is segít, hogy elegendő folyadékot fogyassz, ami a nyári időszakban különösen fontos. Mivel a levesek kalóriatartalma alacsony, viszont kitöltik a gyomrodat, segítenek, hogy elkerüljön az éhségérzet, viszont ne is vigyél be fölösleges kalóriát.

Így kövesd a diétát!

A három napos villámdiéta alatt kerüld a fehér lisztet, a cukrot, az alkoholt, a kávét, a fekete teát és a dohányzást, valamint a nehéz húsokat.

Halat, csirkemellet fogyaszthatsz, de ne zsírosan készítsd el őket, inkább csak főzd vagy grillezd.

Ügyelj a megfelelő fehérje- és magnéziumbevitelre, amit könnyű tejtermékekkel, illetve olajos magvakkal is pótolhatsz.

A leveseket lehetőleg friss hozzávalókból készítsd el, és ha lehet, ne főzd túl pépesre a zöldségeket és gyümölcsöket, hogy több vitamin és ásványi anyag maradjon bennük.

A krémleveseket liszt helyett joghurttal vagy kefírrel is sűrítheted, a sós levesekbe pedig tehetsz egy darab krumplit, az ebből kifővő keményítő is kicsit sűrűbbre húzza a levest.

Mintaétrend az első napra:

Reggeli: egy szelet teljes kiőrlésű pirítós vékonyan megvajazva, egy szelet pulykamell sonka, egy paradicsom, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy grapefruit.
Ebéd: húsleves csirkemell filéből, idényzöldségekkel gazdagon, de tészta nélkül.
Uzsonna: két szelet korpás keksz, zsírszegény túróval és újhagymával.
Vacsora: paradicsomleves light mozzarellával.

Mintaétrend a második napra:

Reggeli: három evőkanál teljes kiőrlésű gabonapehely, három evőkanál teljes kiőrlésű zabpehely, egy marék áfonya, egy kis poharas joghurt vagy rizstej, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy adag málna krémleves.
Ebéd: grillezett csirkemell filé párolt barnarizzsel és párolt bébi répával.
Uzsonna: zellerszár paradicsomos mártogatóssal.
Vacsora: brokkoli krémleves.

Mintaétrend a harmadik napra:

Reggeli: egy adag zabkása mandulával vagy dióval és idény gyümölccsel, egy bögre zöld tea.
Tízórai: egy kis poharas joghurt.

Ebéd: frankfurti leves sok káposztával.

Uzsonna: répa és uborka szeletek zöldfűszeres mártogatóssal.
Vacsora: hideg gyümölcsleves.

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást