Egészség / Életmód / Táplálkozás

Fiatalabbnak tűnnek azok a nők, akik így táplálkoznak

Fiatalabbnak tűnnek azok a nők, akik így táplálkoznak

Van pár dolog, amire 30 éves korod után nagyobb figyelmet kell fordítanod. A ráncok körülbelül innentől kezdve jelennek meg az arcodon, egyre mélyebben, és a megelőzés mindig könnyebb, mint ezek eltüntetése a későbbiekben. Azok a nők, akik az alábbi néhány tanácsot megfogadják, általánosságban véve fiatalabbnak néznek ki, ráadásul szebb és rugalmasabb marad az arcbőrük még hosszú ideig!

Olívaolajjal főznek

Az, hogy milyen olajat használsz főzéshez és sütéshez, valamint a tény, hogy mennyit, mind nyomot hagynak a testeden. A rántott fogások és a nem megfelelő olaj ugyanis nem csak a súlyodnál számít, hanem az arcodon is meglátszik egy idő után. Ebből kifolyólag az extraszűz olívaolaj a legideálisabb választás ebben az esetben, hiszen gyulladáscsökkentő hatásai vannak, és a bőrödet is védi. Kutatások szerint erről a benne lévő egyszeresen telítetlen zsírsavak tehetnek, amelyek bizonyítottan növelik a bőr rugalmasságát.

Zöld teát isznak

Teából is nagy a választék, de szintén érdemes kétszer meggondolni, milyet veszel le a polcról. Az antioxidánsok rengeteget segítenek a bőröd kollagéntermelésében, és a zöld tea nagyon gazdag ebben az összetevőben! Gyulladáscsökkentő hatása már csak hab a tortán, ahogy az is, hogy koffeintartalmával helyettesíti a kávéfogyasztást is. Felejtsd el a cukros teákat, és válts zöld teára, hiszen hatásait már néhány nap után érezni fogod magadon!

A megfelelő nasikat eszik

Azok, akik fiatalabbnak néznek ki a koruknál, a nassolásnál is lényegesen megfontoltabbak. Azaz a cukros finomságokat általában inkább mellőzik (persze félreértés ne essék, időnként persze belefér), és helyette az antioxidánsokban gazdag ételeket választják. Ilyenek a bogyós gyümölcsök, mint például a szamóca, áfonya, málna, valamint hogy a klasszikus édesség se maradjon ki, az étcsokoládé. Ezek nem mellesleg rostokban is gazdagok, így még az emésztésedre is pozitív hatást gyakorolnak.

Anastasiia Zhenina/unsplash.com

Helyet kapnak a tányérjaikon a zöldségek

Egy ideális étkezés során nem csak hús és köret van a tányérodon, hanem rengeteg zöldség is. Elsősorban azokat érdemes neked is fogyasztanod, amelyek gazdagok a béta-karotinban, és sok A-vitamint tartalmaznak. Ez felel ugyanis részben az egészséges és rugalmas arcbőr megőrzéséért! Jó hír, hogy az őszi szezonban oly népszerű sütőtökben, valamint a répában, édesburgonyában és kaliforniai paprikában is nagy mértékben megtalálható.

Sok paradicsomot esznek

Gondoltad volna, hogy a paradicsomszósz nem csak finom, de az arcbőrödet is megszépíti? A Manchester és a New Castle Egyetem kutatói fedezték fel, hogy a paradicsomban lévő fitokemikáliák serkentően hatnak a tested a kollagéntermelésére, valamint csökkentik a ráncok megjelenésének mértékét. Úgyhogy amikor vacsorára tésztát kívánsz, lehetőség szerint inkább mindig válaszd a paradicsomos szószt mellé a tejszínesek helyett!

Zabkását reggeliznek

A zabkása nem csak tele van rostokkal, de egyúttal megfelelő táplálékot biztosít a gyomrodban lévő gyulladáscsökkentő baktériumoknak. Ha ez a baktérium nincs jelen a testedben, a vércukorszintedben folyamatos kiugrások lesznek jelen, és a bőrödön is előjönnek a különféle pattanások. Ha viszont kellő rostot juttatsz a szervezetedbe, a jótékony baktériumok is képesek lesznek kifejteni hatásaikat, és a bőröd nem csak tisztább lesz, de rugalmas is marad!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást