Látható eredmény! Ezek az ételek árnyalatokkal barnábbá teszik a bőrödet

Látható eredmény! Ezek az ételek árnyalatokkal barnábbá teszik a bőrödet

Címlap / Életmód / Látható eredmény! Ezek az ételek árnyalatokkal barnábbá teszik a bőrödet

Sárgarépa

Az igazi jolly joker, ha barnulásról van szó, hiszen még a többi sárga zöldséghez és gyümölcshöz képest is kiemelkedően magas a béta-karotin tartalma. Ha nyaralni mész, előtte néhány nappal rágcsálj el napi három-négy szál répát nyersen, de főzve, párolva vagy ropogtatva egész nyáron is része lehet az étrendednek, ha tartós barnaságot szeretnél.

A répa egyébként a barnító tulajdonsága mellett erős salaktalanító is, így duplán jót teszel vele magadnak.

Sárgabarack

A sárgabaracknak szintén kiemelkedő a béta-karotin tartalma, és mivel nyár végéig, ősz elejéig kapni, segíthet abban is, hogy a megszerzett barnaság tartós maradjon.

A sárgabarack egyébként az egyik legerősebb vízhajtó, méregtelenítő nyári gyümölcs, ami remek kiegészítője lehet egy könnyű fogyókúrának is.

Fogyaszthatod nyersen, önmagában, de egy picit karamellizálva vagy párolva pikáns kísérője lehet a különféle sült húsoknak, így sokféleképpen az étrendedbe illesztheted.

Sütőtök

Frissen nem igen kapni ebben a szezonban, de ha bármilyen formájában hozzájutsz, akkor azonnal csapj le a sütőtökre, hiszen ez is hatalmas dózisban tartalmazza a barnulást segítő béta-karotint, ráadásul igazán édes finomság. A lédús sütőtököt bűntudat nélkül eheted, hiszen nagyon könnyen emészthető, alacsony energiatartalmú étel, ami viszont rendkívül gazdag B- C- és E-vitaminban is.

Arról nem beszélve, hogy salaktalanító hatásának köszönhetően segíthet helyrebillenteni az emésztésedet néhány kiadósabb strandkaja után.

Oldalak: 1 2

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást