10 igazság diétázóknak

10 igazság diétázóknak

Címlap / Életmód / Táplálkozás / 10 igazság diétázóknak

Ne légy szigorú magadhoz, egyszerűen vannak soványabb és nehezebb emberek nálad, ennyi az egész… és persze néhány igazság, amit jó ha tudsz.

Nagyobb haj, kisebb csípő

El kell vonnod a tekinteteket a széles csípődről, vagy túl domborodó combjaidról. Egyszerűen dúsítsd a hajad, hadd legyen feltűnő.
Így az összes figyelem a klassz új frizurádra irányul, és nem az alsó testrészeidre. Igaz mennyire jól működik?

Ha állva eszel, nem számít

Mindig szórakoztató, ahogy az ember bemeséli magának, hogy a septében lenyelt falatok nem jelentenek plussz kalóriákat.
Tehát futólag bátran el lehet bármit fogyasztani? Ha az ebédet állva eszed meg a konyhában, az nem számít? Ha leszoknánk erről a rossz szokásról, akkor tényleg sikeres lehetne diétánk.

“Fogyasztó” ételek

Az élelmiszer-forgalmazó cégeknek egyszerű marketing fogás úgy eladni a terméket, mint fogyasztó, “fitnesz” termékek.
Pedig a diéta egyszerű szabálya, hogy kevesebb kalóriát vigyél be, mint amennyit leadsz. Tehát egyszerűen csökkenteni kell az ételek mennyiségét és javítani a minőségén. A fitnesz termékek is kalóriákat tartalmaznak, ne álltasd azzal magad, hogy ha ezeket eszed olyan, mintha nem is ennél.

A tornára nincs idő

Semmi drámai nincs abban, hogy naponta mozogj. Nem kell fitneszbérlet vagy úszólecke, de még a Mount Everest-et sem kell megmászni. Csak sétálj vagy kocogj minden nap 30 percet.

Mozgás után megérdemelsz egy kis csokit

Ne tedd, mert akkor hiábavaló volt az előtte való mozgás. Ha édes ízre vágysz, inkább rágj el egy rágógumit vagy egyél meg egy almát.

A szódavíz

A legtöbben isszák és nem is tudják mennyire nem jó.

A szénsavas víz is savas és ártalmas. Egyszerűen váltsd le szénsav nélküli vízre.

TV előtti evés

A TV-nek megvan az a rossz tulajdonsága, hogy túlságosan elszórakoztat, és megfeledkezünk arról, mennyit eszünk.
Ezért étkezésekhez üljünk asztalhoz és a televízió előtt soha ne együnk.

A reggeli átugrása

Azt hinnéd, ha átugrasz egy reggelit, megspórolsz magadtól fölösleges kalóriákat és ettől majd fogyni fogsz.
Pedig azok az emberek, akik nem reggeliznek, a nap folyamán többet esznek, lustábbak és kevesebb az energiájuk.

Tízórai és uzsonna

Nem olyan rossz, mint ahogy hangzik. Számos olyan étel létezik, amelyet bátran fogyaszthatsz a főétkezések közt. Ilyen a zeller és répa hasábok, gyümölcssaláta, yoghurt, műzli stb.
Tehát ha az éhség felülkerekedik rajtad, ne engedj a gyorsételek csábításának.

Képzeld el magad vékonyan

A helyes diéta betartása akarat kérdése, amely erősebben hat, ha látod magad előtt a célt. Képzeld el magad álom-alakkal, kis méretű csinos ruhákban.
Ez az álmodozás tud erőt adni a kitartó diétához és életmódváltáshoz. Meg tudod csinálni!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást