Törvények és adók ide vagy oda, ha te is vállalkozó vagy, tudod, hogy a profit az egyetlen barátod és csak egy módon lábalhatsz ki a gödörből: több bevételre kell szert tenned. A vállalkozásod fejlesztése egy olyan folyamat, amit, ha jól csinálsz, növekedéshez vezet. Ez a növekedés megjelenhet a bevétel, a profit számaiban, de akár létszám vagy kapacitás szemszögéből is.
A női vállalkozások száma és sikerei minden évben rekordokat döntenek a korábbihoz képest, de ez nem a véletlen műve. A legapróbb vállalkozásoktól kezdve a legnagyobb cégekig, minden üzleti tevékenység alapja a fejlesztés. Nézzük, mit javasolnak a szakértők annak, aki szeretne a következő lépcsőfokra lépni.
2/6 Értsd meg, hogy az ügyfelek miért vásárolnak nálad
Versenytársa mindenkinek van. Akinek nincs, az megtalált egy piaci rést, hurrá, gratulálunk, de szinte biztos, hogy hamarosan megjelennek mások is ugyanezzel a tervvel. A vállalkozások többségének legalább egy-kettő, de akár több száz versenytársa is van. Ha világosan látod, hogy a vásárolóid miért téged választanak, akkor közelebb kerülsz ahhoz, hogy megértsd, milyen irányban bővülhetsz.
Kérdezd meg telefonos interjúk, levelek útján az ügyfeleidet, hogy miért választanak téged és a kapott válaszokat bátran emeld ki a kommunikációdban. Stephen R. Covey milliárdos amerikai üzletember szerint az ügyfelek visszajelzései a vállalkozás legértékesebb elemei, amit rendszeresen gyűjteni kell és építkezni ezekből.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!