Törvények és adók ide vagy oda, ha te is vállalkozó vagy, tudod, hogy a profit az egyetlen barátod és csak egy módon lábalhatsz ki a gödörből: több bevételre kell szert tenned. A vállalkozásod fejlesztése egy olyan folyamat, amit, ha jól csinálsz, növekedéshez vezet. Ez a növekedés megjelenhet a bevétel, a profit számaiban, de akár létszám vagy kapacitás szemszögéből is.
A női vállalkozások száma és sikerei minden évben rekordokat döntenek a korábbihoz képest, de ez nem a véletlen műve. A legapróbb vállalkozásoktól kezdve a legnagyobb cégekig, minden üzleti tevékenység alapja a fejlesztés. Nézzük, mit javasolnak a szakértők annak, aki szeretne a következő lépcsőfokra lépni.
VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton
1/6 Határozd meg a növekedési célokat évente, és tekintsd át havonta
Ha nem tudod, mi a célod, nagyon nehéz a jó irányba haladni. Ezért nagyon fontos, hogy tűzz ki reális üzleti célokat, amelyek nem csak világosak és érthetők, hanem mérhetők is. Az, hogy több bevételt vagy több ügyfelet szeretnél nem tekinthető célnak. Ennél sokkal pontosabb meghatározásra van szükséged, például:
Szeretnék három 25 új ügyfelet szerezni a következő évben.
Szeretném a bevételemet 25%-kal növelni a következő 12 hónapban.
Szeretnék 300 email címet begyűjteni egy év alatt.
Ezután dolgozz a stratégiáján és havonta ellenőrizd, hogy időarányosan teljesülnek-e a terveid. Ha egy-két hónapot csúsznak az eredmények, ne ess kétségbe, de 3, 6 és 9 hónappal a célkitűzés után már levonhatsz bizonyos következtetéseket. Ezeknél a mérföldköveknél állapíts meg módszereket, amelyek működnek és vond ki a képletből azokat, amelyek meg nem térülő pénzt vagy energiát emésztenek fel.