Stílus / Haj

9 sikkes frizura edzéshez – Bírják a strapát!

Ha sokat edzel, esetleg izzadósabb vagy az átlagnál, biztosan te is belefutottál már abba a problémába, hogy a hajad mindig útban van: a hátadhoz lapul, kibomlik a gumiból, az arcodba csapódik, ha éppen heves mozdulatokat teszel – arról ne is beszéljünk, hogy milyen kellemetlen, amikor ugrálókötélbe akad. Az alábbi frizurák egy lépéssel túlmutatnak a szokásos copfon, és garantálják, hogy ne a hajaddal kelljen foglalkoznod edzés közben. Ráadásul nagyon csinosak is!

A dupla copf

Persze, ennél kreatívabbat is tudunk, de a két copf sokkal használhatóbb lehet, mint az egy, mivel szorosabban lehet vele összefogni a hajat.

Így kisebb az esélye, hogy gyerekkorunk kedvenc frizuráját újra és újra igazgatni kelljen edzés közben.

 

Az ügyes konty

Lehet, hogy van, akinek nem jön be – többek között a vékony szálú hajhoz nagyon labilis ez a frizura –, de ha ügyesen be tudod biztosítani a konty alját, akkor ez a legjobb edzős frizura a világon.

Nem lóg ki belőle a hajad, a helyén marad, nem zavar semmiben, és még meleged sem lesz benne, ha esetleg a szabadban edzenél.

 

A dupla konty

Ez már annak is járható út lehet, aki egyetlen kontyba nem tudja belegyömöszölni a haját, vagy olyan vékony szálúak a tincsei, hogy folyton kiesnek belőle.

A két konty, hasonlóan a két copfhoz, sokkal könnyebben kezelhető, és jobban a helyén marad.

 

A buboréklófarok

Emlékszel még Jázmin hercegnő hajára az Aladdinból?

Na, pont így képzeld el a dolgot, csak még több részletben, hogy minél kevesebb haj tudjon kiszabadulni a lófarokból.

A legjobb, ha a célra kicsi, átlátszó gumikat használsz, de ha nem zavar, hogy látszanak, akkor valójában bármilyen jöhet, csak fogja össze a hajadat.

 

A fonott lófarok

Ezzel a frizurával biztos, hogy duplán bebiztosítod magadat: megvan a copf és a fonat is, a hajad garantáltan egyhelyben marad.

Ráadásul ez a stílus nagyon menő, igazi kemény csajnak érezheted magad, ha ilyenben edzel.

 

Használj hajpántot!

Ha csak az a bajod a frizuráddal, hogy folyton a szemedbe hullik a hajad, akkor egyszerűen használj hajpántot: a leginkább funkcionális pántoktól kezdve a csinos kendőkig bármit választhatsz, ami a hajadban marad, és tetszik.

Ráadásul ezek a kiegészítők jellemzően fel is fogják az izzadtság egy részét, így duplán jól jársz velük.

 

Csak félig fogd fel!

Ha nem tervezed, hogy nagyon intenzív edzésed lesz, vagy nem gondolod, hogy nagyon meg fogsz izzadni, elég, ha félig fogod fel a hajad, és azt a részét kötöd össze, ami a szemedbe lógna.

Egy intenzív sétához, esetleg alacsony intenzitású edzőtermi edzéshez tökéletes választás lehet ez a frizura.

 

A feles konty

Ugyanaz az elv, mint az előzőnél, csak a copf helyett kontyba rakod a hajad felét – igazából funkcionalitásában ugyanaz a kettő, ez esetleg egy kicsit lazább, mint egy jól meghúzott copf.

De kétségtelenül cukibb is!

 

A dupla fonat

Ha igazán magasról indítod a francia fonást, akkor ez az egyik legbiztosabb edzésálló frizura a világon, ráadásul nagyon keménynek is fogsz tűnni benne – jellemzően ugyanis a küzdősportoknál szokták használni a hölgyek.

Nem véletlen: ebből aztán tényleg egy szál haj nem fog elszökni, ha ügyesen csinálod meg.

 

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást