8. osztályos kortól sminkelünk, nagyanyáink szinte egyáltalán

8. osztályos kortól sminkelünk, nagyanyáink szinte egyáltalán

Címlap / Stílus / Arc / 8. osztályos kortól sminkelünk, nagyanyáink szinte egyáltalán

A szépséghez, sminkeléshez való hozzáállás a különböző generációkban más és más, ami összeköti a nőket, hogy mindig és minden korban szeretnek szépek és jól ápoltak lenni. Szakértőkkel beszélgettünk arról, hogyan viseltetnek a különböző korosztályok a szépségápolás iránt.

Simkó Linda, professzionális sminkes úgy látja, hogy a hölgyek hozzáállása teljesen változó a sminkeléssel és a szépségápolással kapcsolatban, amelyet nem feltétlenül a kor határoz meg.

Tapasztalatom szerint az, hogy egy nőnek mennyire van igénye a szépségre, vagy akár konkrétan a sminkre, mindenkinek az adott élethelyzetétől függ. Amikor éppen valaki boldog, vagy rossz passzban van, az ugyanúgy befolyásolja azt, hogy aznap gyönyörű akar-e lenni, ki akarja-e hozni magából a maximumot” – magyarázta a professzionális sminkes.

Simkó Linda a különböző generációk sminkeléshez való hozzáállásáról elmondta, hogy mivel a mai fiataloknak már kitárult a világ, és az internetről rengeteg dolgot megtanulhatnak, amelyre nagyon nyitottak is, így konkrét tervekkel és ötletekkel érkeznek hozzá, míg az idősebbek inkább teljesen rábízzák magukat a sminkesre.

Élethelyzetek és szépség

Az, hogy a nők szépek akarnak lenni, szerintem minden korosztálynál változatlan marad az idők végezetéig. Mivel a nőknek alapvető igénye, hogy szépnek érezzék magukat, ezért a jó smink is egyre fontosabb minden generáció számára.

Van, aki bátrabb, és van, aki kevésbé, de mindenki nagyon boldog, amikor szépnek érzi magát. A legtöbbször a harmincas, negyvenes korosztály azt is megteheti, hogy akár egy fontos találkozó, esemény előtt sminkeshez forduljon, de erre az igény a már náluk jóval fiatalabbaknál is megvan
” – vélekedett a szakember.

A professzionális sminkest arról is megkérdeztük, hogyan választanak szépségápolási termékeket, sminkeket a hölgyek: véleménye szerint a reklámok egyértelműen befolyásolják a tudatalattinkat a döntésben, így aki nem jár utána az egyes termékeknek, az könnyebben megveszi azt, amelyet hirdetnek, mert azt gondolja, hogy az jobb, mint a többi.

Úgy veszem észre, hogy a választásnál a környezet, más nők véleménye is nagyban befolyásolja a hölgyeket. Ha valakinek szép a bőre, és azt mondja, hogy egy bizonyos terméket használ, bizony el akarjuk hinni, hogy akkor ez nekünk is működni fog – tette hozzá –, így magunk is ezt választjuk.

Oldalak: 1 2

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást