Amikor nem fogyni akarsz: Így hízz egészségesen

Amikor nem fogyni akarsz: Így hízz egészségesen

Címlap / Életmód / Amikor nem fogyni akarsz: Így hízz egészségesen / 3. oldal

Ezek az ételek egészségesen építik rád a kilókat

  • Gyümölcsök – például a füge, a szőlő, a banán, a szilva, gyümölcsléként vagy turmixként szuperek, de nyersen is kiváló források
  • Kenyérfélék – lehet akár magvas is, az plusz egészséges kalória
  • Burgonya – egészségesen, nem olajban sülve
  • Rizs – sokféleképpen elkészítheted
  • Olívaolaj – magas a kalóriatartalma és egészséges
  • Avokádó – nagyon szuper kalóriaforrás, és sokféleképpen beilleszthető az étrendbe
  • Csokoládé – főleg a magas kakaótartalmú, feketecsoki jó választás

A hízókúrád alatt válassz olyan élelmiszereket is, amelyek növelik az étvágyad. Ezek segítik az áhított cél elérését.

Bárhogy is állsz a hízókúrád közben, sose add fel, mert a cél elérhető, csak ki kell tartanod. Arra gondolj, hogy minden megtett lépés fontos, még az egészen aprók is. Ha elakadsz, keress olyan közösséget, ahol hasonló gondokkal küzdenek, hiszen ez lelkierőt ad, növeli az önbizalmad, és segít megtenni a következő lépést, mígnem eléred, amire vágysz!

Oldalak: 1 2 3

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást