200 focipályányi területen, környezetbarát módon készít prémium gyümölcsleveket a magyar márka

200 focipályányi területen, környezetbarát módon készít prémium gyümölcsleveket a magyar márka

Címlap / Életmód / Táplálkozás / 200 focipályányi területen, környezetbarát módon készít prémium gyümölcsleveket a magyar márka

Napjainkban egyre többször halljuk, mennyire fontos, hogy lehetőleg minőségi élelmiszerek közül válogassunk. Még jobb, amikor ezt hazai márkák termékeinek segítségével is meg tudjuk tenni.

VIDEO Nyári horoszkóp: Mit hoznak idén nyáron a csillagok?

Ha gyümölcslevekről van szó, minden kétséget kizáróan a DÉR Juice az egyik legfigyelemreméltóbb márka. Termékeik a saját hatalmas okoskertjükben termő gyümölcsökből, a fenntarthatóságot is szem előtt tartva készülnek. Szabóné Karcza Veronika, a DÉR Juice gyümölcslégyártásért felelős ágazatvezetője izgalmas történetükről, gyártási folyamataikról és jövőbeli terveikről is mesélt.

Mikor és hogyan indult a DÉR Juice története?

A DÉR Juice 4 évvel ezelőtt született meg azzal a céllal, hogy gyümölcsösünk kiváló minőségű almáiból és meggyéből készült frissen préselt gyümölcsleveit egy új, modern márka neve alatt kínálja a fogyasztóknak. A márkanevet a derecskei időjárás jellegzetessége inspirálta, a nedves mikroklímának köszönhetően ugyanis nálunk nagyon gyakori a dérképződés.

Oldalak: 1 2 3 4 5

A cikk folytatódik, lapozz!

«Előző
1/5
Következő»
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!