Hogyan növelheted a landing oldalad konverzióját?

Hogyan növelheted a landing oldalad konverzióját?

Címlap / Kikapcsolódás / Tech és kütyük / Hogyan növelheted a landing oldalad konverzióját?

Korábban talán elég volt, ha egy honlap tetszetős volt és hibátlanul működött, manapság azonban ez már kevés. Egyre inkább fókuszban van a minél magasabb ügyfélélmény nyújtása, alapvető követelmény a gyorsaság és a mobilképesség. A landing oldalak kiemelt szerepet játszanak az ügyfélélmény megalapozásában, hiszen először ezekkel találkozik a látogató. (x)

Ezért ebben a bejegyzésben kiemelt figyelmet szentelünk a landing oldalaknak, azon belül pedig a konverziónövelési lehetőségeknek. 

Tippek a landing oldalhoz

Nem elég jó hirdetési kampányt készíteni, hiába kattintanak át a hirdetésről a weboldaladra, ha ott nem megfelelő üzenet várja a látogatót. 

A következő ötletekkel akár azonnal jobb eredményeket tudsz elérni:

  1. A kevesebb néha több – Ne zsúfold tele a landing oldalt különböző cselekvésre ösztönző elemekkel, egy oldalon csak egy ajánlat, egy üzenet legyen. Ha több célcsoportod van, készíts külön landing oldalt nekik. Ne próbálj meg egyetlen oldallal mindenkinek eladni. Arról szóljon az üzenet, amit a hirdetésben ígértél. 
  2. Mutass rá arra, miben különbözik a terméked – Ne a termékjellemzők részletezésére fókuszálj, hanem, hogy milyen értéket kap, milyen előnyökhöz jut a vásárló a terméked, szolgáltatásod megrendelésével.
  3. Készíts a terméket, szolgáltatást használat közben bemutató videókat – A videós tartalom sokkal népszerűbb, mint a szöveges, olcsóbban és eredményesebben érheted el a célközönséget, ezáltal növekszik a konverzió.
  4. Legyen egyértelmű a látogatónak, hogy mit kell tennie – A gombok szövegéből legyen világos, hogy mi fog történni, ha megnyomja a gombot.
  5. Használd ki az értékelésekben, vásárlói élménybeszámolókban lévő lehetőségeket – Ez is a bizalmat növeli a látogatókban, így emeli a konverziót. Akár videós élménybeszámolókat is elhelyezhetsz, a lényeg, hogy a vélemény az adott termékre vonatkozzon, legyen érdekes és mutassa be, hogyan oldotta meg a terméked az ügyfél problémáját.

Ha szeretnél javítani a landing oldalad eredményességén, kérj egy díjmentes konzultációt a Klikkmarketing szakembereitől!

Mire érdemes még figyelni?

Hiába oldottad meg a fenti 5 feladatot, ha az oldalad nem töltődik be megfelelő gyorsasággal, a látogató el fogja hagyni az oldalt még mielőtt megismerkedne az ajánlatoddal. A sebességet nem csak asztali gépen kell lemérni, hanem mobilon is, hiszen ma már a legtöbb ember mobilon böngészi az internetet. Ehhez ma már rengeteg alkalmazás áll rendelkezésedre, például a Google PageSpeed Insights.

Kezdd el minél hamarabb alkalmazni a fentieket, hogy a hirdetési kampányaid eredményessége javuljon! A fenti tippek egyszerűek, könnyen megvalósíthatók, de ha mégsem sikerül egyedül megvalósítani, kérj külső segítséget!

VIDEO Íme a 10 legolcsóbb szobanövény, amit imádni fogsz

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!