A dm a piacon elsőként fejlesztett olyan saját márkás termékeket, amelyek nemcsak klíma-, de környezetsemlegesek* is. Ezt az innovatív lépést a Berlini Műszaki Egyetem életciklus-elemzése tette lehetővé, amely során kiértékelték a termékeket, a környezetre gyakorolt hatásokat pedig minimalizálták. A Pro Climate termékcsalád segít, hogy még könnyebben beépíthessük a fenntarthatóságot a hétköznapokba. (x)
VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton
Hogyan kompenzál a dm?
A kompenzáció jó lehetőség arra, hogy visszaadjuk a természetnek, amit a termékek előállítása során elvettünk tőle. A dm erdősítéssel és természet-helyreállító projektek finanszírozásával kompenzálja a termékek el nem kerülhető környezetei hatásait németországi helyszíneken. Volt ipari és bányaterületeket adnak vissza a természetnek a HeimatERBE szervezettel együttműködve. Erdősítéssel és növények ültetésével teremtenek élőhelyeket, helyreállítva az ökológiai egyensúlyt.
Tudatos választással a jövőért
Összesen 14 termék érkezik a drogéria polcaira a dm-márkás termékek almárkájaként áprilistól, a Pro Climate termékcsalád a legfontosabb drogériatermékek körét fedi le. A WC-papír, a sampon és a tusfürdő mellett mosó- és tisztítószer, illetve a test- és arcápolás területén is kínálnak környezetsemleges termékeket.
*CO2-kibocsátás, eutrofizáció, savasodás, nyári szmog, ózonréteg-elvékonyodás kompenzációja
A cikk folytatódik, lapozz!