VIDEO Pár percben megtanítalak, hogyan készíts elbűvölő Valentin-napi sminket
A reklámok arra hivatottak, hogy eladják azt, ami állításuk szerint a legjobb a piacon. Sokszor azonban egyértelműen túllőnek a célon, kezdve a sort a takarítószerekkel, az illatosítókkal és persze a látványos fogyásokkal. De mi a helyzet a szépségápolással? Bizony itt is bőségesen akadnak hazugságok.
Ránctalanul negyvenévesen
Rengeteg reklám épül az örök fiatalságra, avagy a ránctalanságra. Sorra vigyorognak ránk vissza a negyven-, ötven-és hatvanéves érett nők, természetesen legfeljebb egy-két szarkalábbal.
Arról már egy reklámban sem esik szó, hogy ilyen eredményt lehetetlen elérni egy krém alkalmazásával, minimum jó genetika, figyelmes életmód és néhány plasztikai műtét szükséges a végeredményhez. Na meg a jó világítás, a megfelelő kameraállás és persze az utómunkálatok.
Extra vastag hajszálak egy terméktől
Manapság már nem gond sem a száraz haj, sem a zsíros, de még a korpás frizurát is lehet orvosolni. A végeredmény természetes, dús hajkorona, egészséges és extra vastag szálak, amik csak úgy csillognak a napfényben.
A tervezők igyekeznek elrejteni a kisebb-nagyobb praktikákat, hogy még véletlenül se tűnjön fel senkinek a paróka, esetleg a hajhosszabbítás nyoma.
Nem beszélhetünk hiábavaló munkáról, hiszen ha így lenne, garantáltan nem vennénk meg ugyanannak a márkának a legújabb darabját. Azt már kevesen gondoljuk át, hogy ha az előző reklám igaz lett volna, most nem válogatnánk újra a polcon…
A cikk folytatódik, lapozz!