Átvernek? Ezért ne higgy el mindent a reklámoknak

Címlap / Kikapcsolódás / Szórakozás / Átvernek? Ezért ne higgy el mindent a reklámoknak

VIDEO Pár percben megtanítalak, hogyan készíts elbűvölő Valentin-napi sminket

A reklámok arra hivatottak, hogy eladják azt, ami állításuk szerint a legjobb a piacon. Sokszor azonban egyértelműen túllőnek a célon, kezdve a sort a takarítószerekkel, az illatosítókkal és persze a látványos fogyásokkal. De mi a helyzet a szépségápolással? Bizony itt is bőségesen akadnak hazugságok.

Ránctalanul negyvenévesen

Rengeteg reklám épül az örök fiatalságra, avagy a ránctalanságra. Sorra vigyorognak ránk vissza a negyven-, ötven-és hatvanéves érett nők, természetesen legfeljebb egy-két szarkalábbal.

Arról már egy reklámban sem esik szó, hogy ilyen eredményt lehetetlen elérni egy krém alkalmazásával, minimum jó genetika, figyelmes életmód és néhány plasztikai műtét szükséges a végeredményhez. Na meg a jó világítás, a megfelelő kameraállás és persze az utómunkálatok.

Extra vastag hajszálak egy terméktől

Manapság már nem gond sem a száraz haj, sem a zsíros, de még a korpás frizurát is lehet orvosolni. A végeredmény természetes, dús hajkorona, egészséges és extra vastag szálak, amik csak úgy csillognak a napfényben.

A tervezők igyekeznek elrejteni a kisebb-nagyobb praktikákat, hogy még véletlenül se tűnjön fel senkinek a paróka, esetleg a hajhosszabbítás nyoma.

Nem beszélhetünk hiábavaló munkáról, hiszen ha így lenne, garantáltan nem vennénk meg ugyanannak a márkának a legújabb darabját. Azt már kevesen gondoljuk át, hogy ha az előző reklám igaz lett volna, most nem válogatnánk újra a polcon…

Oldalak: 1 2 3

A cikk folytatódik, lapozz!

«Előző
1/3
Következő»
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!