Életmód / Táplálkozás

7 szuper D-vitamin forrás, amire most szükséged van

7 szuper D-vitamin forrás, amire most szükséged van

Tej

A tej- és tejtermékek fogyasztásával biztosíthatjuk szervezetünk számára a kellő D-vitamin bevitelt. Különösen azért hasznos a tej fogyasztása, mert a D-vitamin mellett még nagy arányban tartalmaz kalciumot is, ami csontunk egészségéért felelős.

Halmáj

A halmájnak kifejezetten magas a D-vitamin tartalma, ezért télen különösen ajánlott a fogyasztása. Kiváló választás például, ha reggelire a pirítós és a vaj mellé elfogyasztunk egy adag tőkehalmájat. Ha gondoljuk, a megmaradt olajat később felhasználhatjuk.

Tojás

Télen érdemes odafigyelnünk arra, hogy rendszeresen fogyasszunk tojást, vagy tojás felhasználásával készült ételeket. Bármilyen formában fogyasztjuk, D-vitamint mindenképpen juttatunk a szervezetünkbe. Ne vigyük túlzásba, fogyasszunk rendszeresen de keveset belőle.

Margarin

Ha margarint fogyasztunk, akkor az egészséges táplálkozás mellett egyben D-vitamint is juttatunk a szervezetünkbe. Télen különösen érdemes ellenőrizni a dobozon a vitamintartalmat, és olyat választani, amit akár dúsítottak is D-vitaminnal.

A cikk még nem ért véget! Lapozz egyet ide kattintva >>

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást