Egy napon belül számtalan olyan okot szolgáltatunk egymásnak, melyekkel megbántunk másokat. Ami nekünk semmiség, nem feltétlen jelenti azt, hogy másnak is jelentéktelen dolog, ezért kezeljük minden tettünket óvatossággal, hiszen soha nem tudhatjuk, hogy kiben milyen folyamatokat indít el.
3/7 Nem is tudom mit kérjek…
Igazán kiakasztó, mikor már hosszú percek óta sorban álltok egy kávézóban és az előttetek álló személy a pulthoz érve gondolkozik el azon, hogy mit is kíván igazán. Nincs ezzel baj, ha senki sem áll mögötte, de ha méteres sor kígyózik még a bejárati ajtón túl is, akkor ez egy roppant udvaritalan szokás. Nem csak a vendégekkel, de az ott dolgozókkal szemben is, hiszen nekik kötelességük tájékoztatást adni a kínálatról, viszont a kiszolgálással is haladniuk kell közben.
A cikk a hirdetés után folytatódik a következő oldalon, lapozz!