Így készíts valóban hasznos to-do listát!

Írta: ,

Mindig elúszol a munkával, elfelejtesz megcsinálni bizonyos dolgokat, és elkésel mindenhonnan? Akkor ez a cikk neked szól! Ezennel bemutatjuk az új legjobb barátod: a to-do listát! :)

A lehetséges és a lehetetlen Kép forrása: aliceandlois.com

Egy to-do lista mindig rövid, tömör és célravezető.

Nehéz, de egyben nagyon fontos eltalálni a megfelelő mennyiséget és tartalmat, hiszen ha túl sok apró feladat van a listádon, akkor lehet, hogy csak azért készítetted, hogy a párperces dolgokat könnyen kihúzhasd, ha viszont lehetetlen feladatokkal van tele, akkor soha nem érsz a végére.

Ha például van egy célod, akkor bontsd le megfogható, reális lépésekre, majd rendelj hozzá határidőket, és már készen is vagy!

Pontos részletek Kép forrása: saffronavenue.com

Az, hogy egy nagyobb projektet lebonts kisebb részekre, nem egyszerű, de szerencsére egy kis gyakorlással nem lehetetlen. Ha például az a célod, hogy létrehozz egy divatblogot, akkor ezt semmiképp ne írd fel a to-do listádra, hiszen ezzel semmire nem mész majd.

Először tervezd meg, hogy mik azok a kis lépések, amik a célhoz vezetnek. Ilyen lehet például az üzleti terv elkészítése, a pénzügyi tervezés, konktaktok keresése, megbeszélések lefixálása – ezek már olyan feladatrészek, amik nyugodtan felkerülhetnek a listádra!