5 jele annak, hogy hiába tagadod, utálod a munkádat

Írta: ,

Nem lelkesedsz a melódért, de azért egészen jól elvagy. Kiforrottak a kis túlélő technikáid, hogy hétfőtől péntekig tűrhetően érezd magad. De vajon ez elég-e a boldogsághoz? A következő vészcsengők nemleges válaszról árulkodnak…

Cukorlökettel üzemelsz

Energiaital, csoki, sütemények… Mindennap, vagy akár néhány óránként szükséged van valami ilyesmire, hogy kihúzd a munkaidő végéig.

Igyekszel bemesélni magadnak, hogy ennyit igazán megérdemelsz, meg különben is azért kell, mert fáradt vagy.

A valóságban azonban ez az egyik legegyszerűbb önvigasztalási folyamat.

Jutalomként éled meg a néhány perces szárnyalást, amit a hirtelen vércukorszint-emelkedés ad, az utána bekövetkező törvényszerű mélypont során pedig újabb adagért sóvárogsz, hogy ne borulj horkolva az asztalra.

Hiába próbálsz ki bármilyen „cukor-detox” diétát: amíg belső igényed van a szénhidrátok jelentette „simogatásra”, az egészséged is veszélyben van.

Folyton máshol jár az eszed

Becsülettel elvégzed a munkádat, ám közben csillapíthatatlan vágyat érzel a legfrissebb celebhírek elolvasására?

Vagy folyton a telefonodat nézegeted, esetleg világmegváltó terveket szövögetsz a fejedben?

Mivel a legtöbb ember gondolatai meglehetősen szerteágazóak, ezzel alapjáraton nem lenne probléma.

Amennyiben viszont mindig így áll a helyzet, és azon kapod magad, hogy a legfontosabb munkahelyi projektek kivitelezése közben is cuki cicás képek után klikkelgetsz a neten, kár letagadnod: valami nem stimmel.

Ha képtelen vagy a figyelmed száz százalékát legalább rövid ideig a melóra összpontosítani, valószínűleg az egész nem is ér neked annyit.