Az irodaköltöztetést bízzuk csak profikra!

Az irodaköltöztetést bízzuk csak profikra!

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / Az irodaköltöztetést bízzuk csak profikra!

Egy irodaköltöztetés nem kis dolog. De ha kinőttük a régit, vagy épp a takarékosság jegyében kisebbre váltunk, akkor nincs mit tenni, át kell pakolni az új helyre. De miért érdemes mindehhez profi segítséget igénybe venni? Nézzük! (x)

Az irodaköltöztetés más

Egy irodaköltöztetés sokkal nagyobb odafigyelést igényel, mint egy sima lakás kipakolása. Teljesen mások a kihívások ez esetben. Amit tovább bonyolíthat az, ha országhatárokon is át kell vinni az irodabútorokat és egyéb tárgyakat.

Itt jellemzően sokkal nagyobb négyzetméterről van szó, és ott jellemzően sokkal több minden van, azaz zsúfoltabbak a tárgyak, mint egy átlagos otthonban. De ez a legkevesebb, vannak még ennél is nagyobb különbségek. Nézzük is meg, hogy melyek ezek!

Van, ami könnyebb

Ha csak magukat a bútorokat nézzük, akkor sok esetben könnyebb dolga van egy költöztetőnek egy irodával, mint egy otthoni bútorgarnitúrával. Egy iroda esetén ugyanis általában kompaktabb, könnyen szétszerelhető és azonos méretű darabok találhatóak, igaz, nagyobb mennyiségben. De ezzel talán végeztünk is az előnyökkel, nézzük meg azokat a tényezőket, amik nehezítik a költöztetést, amik miatt mindenképp érdemes profi csapatot megbízni a feladattal.

Nagy méretű és nagy súlyú tárgyak

Jellemzően minden irodában találhatóak olyan hatalmas bútordarabok is, melyek mozgatása nem egyszerű feladat. Ilyenek lehetnek akár a hatalmas szekrények, óriási asztalok vagy akár páncélszekrények, fénymásolók és hasonló dolgok is.

Ezek mindegyike nagy helyet foglal, nagy kiterjedéssel bír. Ez pedig az ajtók esetén máris gondot okozhat, ha nem rutinos a brigád. És akkor még a lépcsőházról vagy a liftről ne is beszéljünk.

És akkor természetesen még ott van az is, hogy ha ezekből több is van, akkor az összsúlynak köszönhetően nem is lehet telepakolni a teherautót. Ha viszont nem profikra bízzuk az irodaköltöztetést, akkor egy megbízhatatlan teherautót túlpakolva könnyen veszélybe kerülhetnek a bútoraink és a különböző irodatechnikai eszközeink. Nem érdemes hát ezen spórolni!

Legyen a költöztető partner pontos, megbízható és felkészült!

Mint látható, számos buktatója lehet egy ilyen költözésnek. Épp ezért fontos, hogy valóban olyan profikat bízzunk meg a feladattal, akik nem csak a sötétben tapogatóznak. Olyanokat, akik megfelelő rutinnal rendelkeznek, pontosan és megbízhatóan dolgoznak.

Legyenek felkészülve mindenre, amit egy iroda csak tartogathat számukra. Ha például egy csapat nem tudna megbirkózni egy zongorával, akkor egy teljes irodával sem fog, ez biztos! Ha viszont kellően felkészültek és rutinosak, akkor nincs olyan szituáció, amit ne oldanának meg. Részben azért, mert már találkoztak vele, és mert kiváló a problémamegoldó képességük. És ez ebben a szakmában hatalmas erény.

Semmiképp se csak az ár alapján válassza ki a partnert. Sajnos itt is igaz az, hogy olcsó húsnak híg a leve. De amire viszont érdemes figyelni, hogy átlátható legyen az árazás és mindenképp írásban kérje az árajánlatot! Ha valaki csak szóban adná meg, azt felejtse is el!

VIDEO Jobb ember vagy, mint hinnéd, ha ez az 5 dolog jellemző rád

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!