Hogyan hozd csúcsformába a tested nyárra

Hogyan hozd csúcsformába a tested nyárra

Címlap / Életmód / Egészség / Hogyan hozd csúcsformába a tested nyárra

Itt a nyár, lassan előkerül a bikini és úgy érzed, hogy nem vagy még formában? Egy kis odafigyeléssel hamar csúcsformába hozhatod magad testileg és lelkileg is. Készüljünk fel együtt a nyárra!

A nőknek általában egy egyik legelső gondolatuk a nyárral kapcsolatban, hogy honnan kellene egy-két kilót leadni, hogy jól álljon az a kis rövidnaci, vagy éppen az újonnan beszerzett bikini. Persze általában a jó alakért tenni is kell, ráadásul ez a legtöbbször nem is olyan olcsó. Azonban egy kis akarattal és idővel, és persze a pénztárcád megkímélésével formába hozhatod magad a következő módszerekkel:   Mozdulj ki otthonról! Számos kellemes formája van a mozgásnak, mint például a sétálás, amely még jobb program, ha elhívsz valakit magaddal. Így nemcsak kibeszélhetitek az aznapi munkát és eseményeket, hanem még csinosabbak is lesztek. Fontos, hogy hetente többször is mozogj, hiszen a folyamatos munkának van eredménye. Hetente érdemes legalább háromszor-négyszer kimozdulni otthonról.
  A sétát követheti a futás, ami egyedül is fantasztikus kikapcsolódást nyújt az mp4 lejátszóddal és a kedvenc zenéiddel. Futás közben kikapcsolhatod a gondolataidat vagy esetleg átgondolhatsz olyan dolgokat, amelyekre a nap folyamán még nem volt lehetőséged. A futás megmozgatja az egész testedet, ráadásul az állóképességedet is növeli. Ha nincs kedved egyedül futni, akkor ez a mozgás is kellemes közös program lehet, bár előtte nem árt edzeni, ha futás közben már beszélgetni is szeretnétek.   Merj játszani! Ha esik az eső, esetleg aznap valamiért nem sikerült elmenned se sétálni, se futni, akkor a felülések és talajgyakorlatok mellett teret adhatsz a játékos eszközöknek is. Feldobhatja a mindennapi mozgást az ugrókötelezés. Mindenképpen érdemes beszerezned egyet, hiszen szintén növeli az állóképességedet és ha úgy adódik, akkor könnyen magaddal viheted, akár a szabadba is.

A másik szintén fontos eszköz a hullahopp karika. Ennek a mozgásnak különleges sajátossága, hogy nem csupán az alakodat formálja, hanem jobb kedvre is derít. Ha ez nem lenne elég, akkor kiegészítheted ezeket egy fitball-labdával is. A labda használata azért is jó, mivel javítja a tartásodat és csak a labdán ugrálva, szinte erőfeszítés nélkül a legkritikusabb helyeket tudod így formálni.   Hidratálj!

Nyáron megnövekedik a szervezeted vízszükséglete, ezért fontos, hogy kívül és belül is megfelelően hidratáld a tested. Érdemes odafigyelni arra, hogy megfelelő mennyiségű folyadékot fogyassz a nap folyamán. Emellett mindenképpen szükséges a bőr ápolása is, ha szoláriumba jársz, vagy sokat napozol, akkor fokozottabban kell figyelni rá. Akár a strandon, akár csak egy rövid sétához érdemes UV-védő krémet használnunk.

Ma már rengeteg készítmény kapható, amelyek megvédik a bőrt a káros sugaraktól. Azonban nem csak a strandon, de otthon is szükséges a bőrünk ápolása, ezért nem árt, ha az esti programunkba beiktatjuk időnként a bőrradírozást, mindennapos tevékenységként pedig a különféle testápoló krémek használatát. Figyelve a testünkre nem csupán szexi alakkal, de szép és selymes bőrrel vethetjük bele magunkat a nyárba.

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást