Stílus / Test

3 forró fürdő, ami nem szárítja ki a bőrödet – így lesz hidratáló pihenni a habokban

3 forró fürdő, ami nem szárítja ki a bőrödet – így lesz hidratáló pihenni a habokban

Ne vidd túlzásba!

Bár léteznek praktikák arra vonatkozóan, hogy a fürdővizet hidratálóvá tedd, a hosszas áztatás és a meleg alapvetően szárítja a bőrt. A pancsolást lehetőleg korlátozd heti egy alkalomra, ne legyen hosszabb 15 percnél és a víz hőmérséklete se legyen magasabb 35 foknál. A fürdőzés után, még ha közben rá is segítettél a hidratálásra, mindig alkalmazz hidratáló krémet, és óvatosan törölközz! A fürdő után a bőröd érzékenyebb lehet a dörzsölésre, inkább csak gyengéden itasd fel róla a vizet egy puha anyaggal.

Tejben-vajban fürösztve

Már Kleopátra szépségének is a szamártejes fürdő volt az állítólagos titka, a magas zsírtartalmú tejtermékek pedig ma is segíthetnek megőrizni bőröd hidratáltságát. Mivel nyugtató, gyulladáscsökkentő hatása van, a kecsketej különösen megfelel erre a célra, de gyakorlatilag bármilyen magas zsírtartalmú tejet használhatsz. Természetesen nem kell az egész kádat ezzel megtöltened, elég, ha egy pohár langyos tejet adsz a fürdővizedhez. A tejben előtte elkeverhetsz egy-két evőkanál mézet is, hogy még kényeztetőbb legyen az élmény. A méz szintén hidratáló, gyulladáscsökkentő hatású, ráadásul még méregtelenít is, így igazi wellness-élménnyé varázsolhatja az otthoni fürdőzést.

Sam Edwards/istockphoto.com

1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást