Milyen eredmények születtek?
Az már rosszabb hír, hogy a szakértők nem találtak összefüggést a hangulat és a depressziós tünetek csökkenése, valamint a D-vitamin szedése között. A kutatás ideje során (ami öt évet ölelt fel, tényleg hosszú idő) egyik csoportnak sem változott lényegesen a kedve, a hangulata.
Fontos azonban leszögezni, hogy a kutatás csak a D-vitamin étrendkiegészítőkre irányult, ami már egy mesterséges pótlása a szervezet által termelt vitaminnak. Ezt azonban nagyon nehéz objektíven mérni, hiszen ha valakit kiküldünk a napfényre, millió más dologtól is javulhat a kedve, nem csak attól, hogy D-vitamin termelődik a szervezetében. A szakértők azt is megjegyezték, hogy nem érdemes kidobni az étrendkiegészítőket, főleg akkor nem, ha az orvos írta fel őket. A D-vitamin ugyanis nemcsak a hangulatszabályozó tulajdonságairól híres, hanem elengedhetetlen a csontok és az anyagcsere egészségéhez. Bajod biztosan nem lesz attól, ha szeded, de ha depressziós tüneteid vannak, csodát azért nem kell várni tőle.
Forrás Olvass még a témában
Ezt hozza 2026. augusztus 7. a numerológia szerint: befelé fordulás és csend
Nem napi 10 ezer lépés kell a fogyáshoz és a súlymegtartáshoz? Egy új kutatás szerint ez a helyes szám
Nézz a szemembe és ismételd utánam: Nem lehet minden nyár életünk legjobb nyara!
Vannak álmok, amiket sokkal jobb döntés feladni, mint elérni
Kapcsolódó cikk a következő oldalon:
A legjobb cikkek, horoszkópok és tesztek – egyenesen a postaládádba, ingyen.






