Nem mindenkinek volt gyerekszobája, azaz sajnos olykor beleszaladunk abba, hogy embertársaink viselkedése – finoman szólva – hagy némi kívánnivalót maga után. Hogy erre hogyan reagálunk, az nagyban függ temperamentumunkról és pillanatnyi lelkiállapotunktól, de egy idegesítő helyzetben mindig az a legjobb, ha meg tudjuk őrizni nyugalmunkat, vagy legalábbis törekszünk erre. Íme tíz frusztráló szituáció, és hogy hogyan tudjuk kezelni.
VIDEO Pár percben megtanítalak, hogyan készíts elbűvölő Valentin-napi sminket
4/10. Beleesznek az ételedbe
Étkezéseink egyre informálisabbá válnak, ez azonban nem jelenti azt, hogy mindent elfelejthetünk, amit az asztalnál való illemről tanultunk. Rendkívül dühítő lehet, mikor valaki – kérdezés nélkül – kikap a tányérodról egy falatot, ilyenkor azonban számolj el tízig, mielőtt a kezére csapnál. Vegyél ki egy falatot egy külön tányérra és nyújtsd át neki, ezzel jelezve, hogy nem tetszik, hogy elcseni az ételt.
5/10. Utolsó darab használata pótlás nélkül
Akár nyomtatópapírról van szó az irodában, akár otthon a wc papírról, tuskó dolog elhasználni és nem pótolni. Mivel itt nem mindig egyértelmű, ki a tettes, kivételesen használhat a passzív agresszív üzengetés és ki lehet írni, hogy akinél legközelebb elfogy az adott dolog, az legyen jófej és pótolja.

6/10. Állandó késés
Mindenki ismer notórius későket. Vannak olyanok, akik azzal védekeznek, hogy „késős típusok” és kész. Náluk lehet alkalmazni azt a taktikát, hogy egy fél, vagy egy órával – attól függően, mennyit szoktak késni – korábbra beszéljük meg velük a találkozót, mint a tényleges időpont. Így vagy időben érkeznek, vagy ők várnak ránk egy kicsit.
A cikk folytatódik, lapozz!