7 tuti tipp a lapos hasért

7 tuti tipp a lapos hasért

Címlap / Életmód / Táplálkozás / 7 tuti tipp a lapos hasért

Szeretnél lapos hasat? Természetesen a szép és izmos hasért sokat kell dolgozni, nem csupán megfelelő edzés kell hozzá, de megfelelő táplálkozás is, hogy elérd a kívánt eredményt. Következő tippjeink segítségével te is elérheted a laposabb és feszesebb formákat.

1. Ne hagyd ki a desszertet!

Bár furán hangzik, mégis fontos, hogy ne hagyd ki a desszertet a főétkezések után. Desszert nélkül nem teljes az étkezés. Ha teheted, akkor válassz olyan desszertet, ami segíti az emésztést.
A legjobb, ha a főétkezések után egy kis magas kakaótartalmú étcsokit majszolsz el. A desszertekért cserébe azonban le kell mondanod a le kell mondanod a napközbeni nassolásról és rágcsálásról.

2. Kalcium

A kalcium nem csupán a csontjaink egészsége érdekében fontos, de a különféle anyagok lerakódásában is szerepet játszik. Tudatd, hogy 1800 milligramm kalcium 80 kalória lerakódását képes megakadályozni?
Fogyassz zsírszegény termékeket a nap folyamán, így garantáltan meggátolod a plusz kalóriák lerakódását.

3. Csípős ételek

A legtöbb fűszer, de kiváltképp az erőspaprika felpörgeti az anyagcseréd, ezért mindenképpen érdemes beiktatnod az étkezésedbe. Fogyassz mellé megfelelő mennyiségű vizet a megfelelő hatás érdekében.

4. Adalék- és színezékmentesen

Fontos, hogy ha teheted, akkor válts adalék- é színezékmentes termékekre, ezek sokkal egészségesebbek, mint a több mesterséges anyagot tartalmazó ételek és italok.
Legjobb, ha biotermékeket fogyasztasz, hiszen ebből a szempontból ezek a legjobbak. A tönkölybúza például kiváló eleme lehet az étkezésednek, hiszen nem csupán egészséges, de sokáig biztosítja a jóllakottság érzését.

5. Rostok

Mindenképpen fogyaszd el a gyümölcsök és zöldségek héját, vagy legalább egy részét, hiszen ezek rendkívül gazdagok rostokban és tápanyagokban, ráadásul flavonidokat is tartalmaznak, amelyek jó hatást gyakorolnak a szívedre.
Egyél héjában főtt krumplit, az almát és a körtét pedig a héjával együtt fogyaszd.

6. Darabolt zöldségek

A munkahelyre csoki és egyéb sütik helyett érdemes inkább darabolt zöldségeket magaddal vinned, hiszen ezeknek az elrágcsálása sokkal egészségesebb, ráadásul a szervezetedet sem terheli meg a sok cukorral.
Érdemes tehát mindig egy kis dobozkával elkésztened, hiszen kiváló tízórai, vagy uzsonna lehet egy ilyen zöldségtál.

7. Egyél lassan…

Fontos, hogy ne csupán akkor szembesülj azzal, hogy elég, amikor már üres a tányérod.
Egyél lassabban, hiszen a szervezeted csak később jelzi számodra, hogy már elég volt, azonban ha lassan eszel és jól megrágsz minden falatot, akkor nem feltétlen kell mindent elfogyasztanod, lehet, hogy sokkal hamarabb jól laksz, minthogy kiürülne a tányérod.

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást