Életmód / Táplálkozás

7 trükk, amivel úgy vihetsz be kevesebb szénhidrátot, hogy észre sem veszed

Csinta-csinta-palacsinta

A palacsintáról sem kell lemondanod, ha elhagyod a lisztet, és a tésztát tojásból és banánból készíted el – a végeredmény ugyanolyan finom, és még lelkiismeret-furdalásod sem lesz utána. Ha egy kicsit szeretnél csavarni a recepten, akkor jó minőségű (!) kakaóport is adhatsz a tésztához, a tetejére pedig lekvár vagy mogyorókrém helyett inkább joghurtot és friss gyümölcsöket tegyél!

Óvatosan a salátákkal!

Ha nem vagy elég körültekintő, akár még több kalóriát is bevihetsz a salátával, mintha sült húst ennél valamilyen körettel.

Persze nyáron nagyon jólesnek a friss zöldségek és gyümölcsök, de ha nem házilag készíted el a salit, azzal adhatsz egy pofont a diétádnak, hiszen az előre csomagolt szószok és öntetek a legtöbb esetben nagyon sok cukrot és egyéb adalékanyagot tartalmaznak.

Isteni mártogatósok

Ki ne szeretné az ínycsiklandó mártogatósokat? Észre sem fogod venni, ha legközelebb a chipset, a tortillát vagy a pitát inkább vékony csíkokra vágott friss zöldségekre cseréled.

Így egyrészt nem terheli meg annyira a gyomrod a sok szénhidrát, másrészt észrevétlenül eszel több zöldséget és vitamint.

Tészta helyett

Valljuk be, a diéta alatt talán a tésztáról a legnehezebb lemondani. Kezdetben már az is félsiker, ha csak az adagot csökkented. A szokásos tészta adagod egyharmadát cseréld le vékonyra gyalult zöldségekre – így nem fogod úgy érezni, hogy nem ettél eleget.

Ha már megedződtél, néhány étel esetében akár teljesen ki is válthatod a tésztát zöldségekkel (pl. a lasagne-nál).

A cikk még nem ért véget! Lapozz egyet ide kattintva >>

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást