Hírek

Most már Instagramon belül is vásárolhatsz

Megvan az az idegesítő érzés, amikor látsz egy nagyon szép ruhát vagy táskát Instagramon, és nem tudod kinyomozni, honnan lehet? Ennek a problémának hamarosan végeszakad, mivel az Instagram elkezdte bevezetni az úgynevezett Checkout platformját, ami pontosan ezt szeretné orvosolni.

Az Instagram már korábban is igyekezett sokkal elérhetőbbé tenni azokat a termékeket, amelyeket az influenszerek vagy márkák a fotóikon reklámoznak – erre készült a vásárlási funkció, amely egy kis bevásárlótáskát helyezett el a kép sarkában, erre kattintva pedig bárki megtekinthette, mennyibe is kerül a termék, és hol lehet megvenni. Úgy tűnik, a lehetőség annyira sikeres volt, hogy az Instagram továbbfejlesztette, és megjelentette az Instagram Checkoutot, ami már az appon belül lehetővé teszi, hogy megvásároljuk az adott terméket.

A módszer egyszerű: a korábban is ismert kis zacskóra kattintva láthatjuk a ruhát vagy a táskát, rákattinthatunk, de a kattintás az Instagram saját belső fizetési felületére visz.

Itt kiválaszthatjuk a méretet és a színt, majd megadhatjuk az adatainkat, és így meg is rendelhetjük az áhított terméket.

Csakhogy az Instagram, ha szeretnénk, ha nem, megjegyzi az adatainkat – ez pedig visszatetszést okozhat néhány felhasználóban, főleg azokban, akik tudják, hogy az Instagram is a Facebookot birtokló Mark Zuckerberg kezében van, a Facebook pedig mostanában nem arról híres, hogy jól kezeli a felhasználók adatait. Mivel itt arról van szó, hogy az app a bankkártya-adatokat is megjegyzi, nem hibáztatunk senkit, ha inkább egyelőre nem akarja használni a lehetőséget.

Persze alapvetően egy sokkal kényelmesebb módja ez a vásárlásnak, és könnyen lehet, hogy ez a shopping jövője is – az ilyen instagramos képek sokkal hitelesebbek, mint a reklámfotók, és előbb jön meg az ember kedve vásárolni, mintha csak egy sima hirdetést látna.

Az appban egyszerre még csak egyetlen terméket lehet megvenni, de ha sikeresnek bizonyul a funkció, akkor ezt is bővíti majd az Instagram. Az első partnerek között olyan márkák szerepelnek, mint például Michael Kors, Burberry, Oscar de La Renta, Huda Beauty, KKW Beauty, Nars, Zara, H&M vagy az Outdoor Voices, de hamarosan bővül a kör, és több luxusmárka, illetve elérhető márkák is megjelennek majd a platformon.

Kép forrása: KostyaKlimenko/Depositphotos.com

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást