Ezért szeretjük a világ legrondább papucsát

Ezért szeretjük a világ legrondább papucsát

Címlap / Stílus / Divat / Ezért szeretjük a világ legrondább papucsát

Talán nem is gondolnánk, hogy a világ egyik legsikeresebb papucsa egykor a legrondábbnak számított. Szinte mindenki hallott már a Crocs papucsokról, és jó eséllyel nekünk is van belőle egy pár otthon. Lássuk, miért is szeretik az emberek ezt a papucsot, és hogyan vált ilyen sikeressé.

VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton

Erre tervezték eredetileg

A Crocs papucs a 21. század egyik legmegosztóbb lábbelijévé vált. A tervezők, Scott Seamans, Lyndon “Duke” Hanson és George Boedecker Jr. azzal a forradalmi ötlettel álltak elő, hogy egy könnyű, úgynevezett Croslite anyagból készítsenek lábbelit. Az eredeti céljuk az volt, hogy egy kényelmes, vízálló papucsot készítsenek, ami ideális pl. vitorlázáshoz vagy egyéb más vízi tevékenységekhez. Az első modellt 2002-ben mutatták be „The Beach” néven.

photo-lime/depositphotos.com

Hogyan és miért lettek ilyen népszerűek a Crocs papucsok?

A Crocs papucsok kezdetben a vízisportok és a szabadtéri tevékenységek kedvelői körében voltak a legnépszerűbbek, annak köszönhetően, hogy kényelmesek és praktikusak. A cég azonban nem elégedett meg ezzel a kezdeti sikerrel, hamarosan több modellt is piacra dobott, ezzel megcélozva egy szélesebb közönséget. A Crocs 2007-ben a gyorsan növekvő vállalatok közé tartozott, hatalmas sikert ért el a tőzsdén, szárnyaló részvényárfolyamokkal. Azonban a 2008-as pénzügyi válság idején a cég nehézségekbe ütközött, jelentős veszteségeket szenvedett, és számos boltját be kellett zárnia.

Az online értékesítésnek és olyan hírességekkel való együttműködéseknek köszönhetően, mint például Justin Bieber vagy Post Malone, a márka legyőzte ezeket az akadályokat.

A 2010-es évek közepére ismét jelentős növekedést ért el.  A papucsok népszerűsége tovább nőtt a Croslite anyagnak köszönhetően, amely könnyű és strapabíró, mégis stílusos, így korosztálytól függetlenül megszerették az emberek. A különböző színek, minták, fazonok és cserélhető díszítőelemek segítségével személyre szabhatóak, ezért egyre több ember választja őket mindennapos viseletként is. A vállalat számos kreatív és figyelemfelkeltő kampányt indított, mint például a „Come As You Are” kampány, amely az egyediség és az önkifejezés fontosságára hívja fel a figyelmet.

Oldalak: 1 2 3

A cikk folytatódik, lapozz!

«Előző
1/3
Következő»
Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!