A kukorica 8 vitathatatlan egészségügyi előnye

Fischer Anna
Írta: ,
A kukorica 8 vitathatatlan egészségügyi előnye

Nyár végével kevés olyan finom és egyszerű csemege létezik, mint a főtt kukorica. Kár, hogy csak ilyenkor fogyasztjuk, mivel számtalan pozitív hatása van a szervezetünkre – és mint látni fogjuk, akár a hangulatunkra is.

Vitaminok

A kukoricában számtalan vitamin található, ezek közül a legjelentősebb mennyiséget az A-, B1-, B2-, és B3-vitamin (bár ez utóbbiról érdemes tudni, hogy a kukoricában megtalálható formájában feldolgozhatatlan az emberi szervezet számára), a B6- és a C-vitamin teszi ki.

Ezeknél kicsit kisebb arányban tartalmaz E-vitamint is, amely szintén elengedhetetlen a szervezet megfelelő működéséhez.

B1-, vagy boldogságvitamin

A kukoricának a fogyasztását különösen a B1-vitamintartalma miatt szokták ajánlani, amit más néven boldogságvitaminként is emlegetnek.

Rendszeres fogyasztásával ugyanis javul a kedélyállapot, tartós hiányában pedig lényegesen nagyobb a depresszió kialakulásának az esélye.

Feszültség és rosszkedv esetén egyaránt ajánlott!

Fókuszban

Egy bevált módszer, amivel nyugodtan aludhatsz a megfázás alatt

5 stresszcsökkentő módszer, amivel leengedhetsz az év végi hajtásban

A hibrid autóké a jövő?

5 gyors ünnepi főfogás - mert nem a konyhában eltöltött időn múlnak az ízek!

Egészség és életmód

Egy bevált módszer, amivel nyugodtan aludhatsz a megfázás alatt