Mi kerüljön az adventi naptárba? Egészséges, csokimentes ötletek gyerekeknek

Mi kerüljön az adventi naptárba? Egészséges, csokimentes ötletek gyerekeknek

Címlap / Életmód / Mi kerüljön az adventi naptárba? Egészséges, csokimentes ötletek gyerekeknek

Persze jóval egyszerűbb megoldás bemenni az áruházba, kiválasztani az édességrészlegen egy előregyártott csokifalatkákat rejtő adventi naptárt, és december elsején kitenni a gyerekszobába, hogy mától minden napra jut egy csoki, és különösebb erőfeszítés nélkül letudtuk az adventi naptár készítést.

Valóban picit több utánajárást igényel, ha mi állítjuk össze az adventi naptárat, és csupa csoki helyett egészséges nassolnivalókat vagy más izgalmas apróságokat rejtünk 24 kis tasakba. Gyárthatjuk az egész naptárat is mi magunk, de idő szűkében választhatunk üres adventi naptárt, amelyet mi töltünk fel.

Nálunk bevált, hogy csoki helyett egészséges nasikat adok a gyereknek, de egy-egy játéknak is éppen ugyanúgy tud örülni, mintha csoki lenne a tasakban.

Ha eddig mindig csokit kapott a gyerek, talán először furcsállja majd, hogy nem jött be a számítása, és a négy hétig tartó csokidömping elmarad, de fogadni mernék, hogy az első sokkhatás után őt is megelégedéssel tölti el a csokinál tartósabb és az egészségre kevésbé káros ajándék.

Egészséges nassolnivalók

A gyerekek nem ragaszkodnak tehát a csokihoz, ha van más finomság.

Elkészítést nem igényel, csupán a csomagolásról kell gondoskodni, ha különféle olajos magvakat, teljes kiőrlésű sós pálcikát, aszalt gyümölcsöket rejtünk a tasakokba.

Mi is süthetünk teakekszeket, vagy készíthetünk műzliszeletet házilag, birsalmasajtot, szaloncukrot stb. Ha mi magunk készítjük ezeket, a gyermek ízlésvilágára mindenképp figyeljünk, és igyekezzünk cukormentes nasikat gyártani.

 

Oldalak: 1 2 3

»

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást