5 tipp egy rendezettebb irodáért

5 tipp egy rendezettebb irodáért

Címlap / Életmód / Pénz és hivatás / 5 tipp egy rendezettebb irodáért

Az ősz és az iskola beköszöntével eluralkodhat rajtunk is a vágy arra, hogy rendet rakjunk a holmijaink között. Az irodában is lehet, hogy egy ideje már csak ide-oda pakolgatjuk nem használt tárgyainkat, kategorizálatlan iratainkat. Szeretnénk átláthatóbbá tenni munkaterületünket? Most hoztunk hozzá néhány, kipróbált ötletet! (x)

Ha már unjuk átlátni a káoszt

Mind ismerjük a zsenialitás és a rendetlenség összefüggését. Ám anélkül is lehetünk szakmánk legjobbjai, hogy körülöttünk hegyekben állnának az ismerős és ismeretlen tárgyak. Az átlátható asztal ugyanis segít a gondolatainkat is tisztázni. Az irodaplus.hu webáruházából a rendrakáshoz szükséges kellékeket már laptopunk kényelméből is megrendelhetjük.

5 tipp, hogy az irodai rend ezúttal tovább tartson

  1. A munkafelületek elkülönítése: Az irodánknak nagyjából négy fontos részét különíthetjük el: az íróasztalunkat, a polcokat, az iratszekrényt és az irattartókat. A fontosabb, gyakran használt eszközöknek, papíroknak egyértelműen az asztalon a helyük. A ritkábban elővett dokumentumoknak, szerződéseknek viszont egy gyűrűs mappa lehet a legideálisabb helye a polcokon vagy az iratszekrényben.
  2. Kezdjük az asztalunknál! Egy régi post-it a monitorunkon, egy összegyűrt papírdarab a ceruzatartó mellett, és az a rengeteg, évekkel ezelőtti kimutatás… Biztos, hogy mindegyikre szükségünk van? Ami még hasznunkra lehet, azt tegyük el egy felcímkézett irattartóba. A hónapok óta az asztalunkon árválkodó, “jó lesz még valamire” alapon őrizgetett dolgokat viszont inkább dobjuk a kukába.
  1. Szigorúan bizalmas? Az üzleti titkokat is tartalmazó iratoktól azonban nem ilyen egyszerű megszabadulni. Hogy biztosak lehessünk benne, illetéktelenekhez nem jut belőlük semmilyen információ, érdemes egy iratmegsemmisítőt is beszereznünk.
  2. A címkézés jelentősége: Az, hogy minden mappa megkapja a megfelelő címkét, segít, hogy naprakészek maradjunk a változásokkal kapcsolatban – és a munkánk hatékonyságát is növeli. A “Szerződések”, “Értekezletre” vagy a “Prezentációhoz” címkék alatt tárolt dokumentumokat szükség esetén pillanatokon belül megtalálhatjuk.
  1. Mit rejtenek a fiókok? Nagy valószínűséggel mindazt, amire – kis kivételtől eltekintve – már sosem lesz szükségünk. Az üres nasizacskóktól, dobozoktól és kifogyott nyomtatópatronoktól ezért célszerű megszabadulnunk. Éppúgy, mint az agyonhasznált papírlapoktól vagy az üres tollbetétektől.

Az irattárolás még sosem volt ilyen stílusos

Szeretnénk, ha irodánk nemcsak rendezett, de igényes, esztétikus benyomást is keltene? Az Irodaplus színes és minőségi irodaszereivel segít ennek megteremtésében. Webáruházukból néhány kattintással beszerezhetünk minden, irodánk számára fontos kelléket – az irattartó mappáktól át egészen a tollakig.

VIDEO Íme a 10 legolcsóbb szobanövény, amit imádni fogsz

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!