Életmód / Táplálkozás

7 trükk, amivel úgy vihetsz be kevesebb szénhidrátot, hogy észre sem veszed

Sok-sok zöldség

Ahogy a tésztánál, úgy a rizs vagy a kuszkusz esetében is vegyítheted a köretet zöldségekkel. Vágd fel apró darabokra a különböző, friss zöldségeket, majd a főzés végén dobd hozzá a körethez, hogy egy kicsit összeérjenek az ízek.

Ha a rizst szeretnéd eltüntetni az étrendedből, próbáld ki a sokkal kevesebb szénhidrátot tartalmazó barna rizst, vagy csinálj karfiolrizst, amit nyers, reszelt karfiolból készíthetsz el.

Magvak, magvak, magvak

Abszolút meg tudunk érteni, ha néha elcsábulsz egy szelet rántott húst vagy rántott zöldséget látva.

Néha belefér egy kis bűnözés! Na de hogy elkerüld az életfogytiglant, panírozáskor a liszt vagy a zsemlemorzsa helyett apróra tört magvakat vagy kukoricapelyhet használj! Meglátod, még jobban is ízlik majd, mint a hagyományos verzió! 🙂

Számít a sorrend!

Utolsó tanácsunkat minden étkezésnél bevetheted, és segítségével szinte észre sem fogod venni, hogy kevesebb a szénhidrát a tányérodon.

Amikor megpakoljuk a tányérunkat, általában a körettel kezdünk, aztán jön a hús vagy a feltétek, és csak harmadikként a saláta, illetve a savanyúság. Az arányok is eszerint alakulnak.

Mostantól próbáld ki a fordított sorrendet! Hidd el, mire a szénhidráthoz érsz, már alig lesz hely a tányérodon!

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást