Szorongó típusú vagy? Ezt az egy szokást építsd be a reggeli rutinodba

Szorongó típusú vagy? Ezt az egy szokást építsd be a reggeli rutinodba

Címlap / Életmód / Lélek / Szorongó típusú vagy? Ezt az egy szokást építsd be a reggeli rutinodba

Lehet, hogy már korábban is gondoltál rá, de tényleg itt az ideje elkezdeni a reggeli meditációt. Ez ugyanis a tudomány szerint is sokat segíthet azon, hogy jobban és nyugodtabban induljon a reggeled!

Biztosan te is észrevetted már, hogy ha későn kelsz fel, rohanás az egész reggeled, és azon stresszelsz, hogy el fogsz késni, az az egész napodra rányomja a bélyegét. Erre még egy lapáttal rárak az, ha egyébként szorongó típus is vagy, és már előre aggódsz azért, mi fog történni aznap. Ez egy igazi dupla dinamit: a szorongás és a stressz miatt belekerülsz egy ördögi körbe, és már akkor el van rontva a napod, amikor még el sem indult igazán. 

PeopleImages/istockphoto.com

Mit tehetsz az ellen, hogy belekerülj ebbe az ördögi körbe? Szakértők szerint egyetlen egyszerű reggeli szokás kihúzhat a bajból: a meditáció.

Arról már korábban is írtunk, hogy a meditációnak, hiába tűnik keleti áltudománynak, igenis tudományos szempontból is rengeteg haszna van, és tényleg hatékonynak mondják még a kutatók is. A meditáció rövid távon is jót tesz, de hosszú távon is megváltoztatja az agy kognitív funkcióit és a szerkezetét is. Egyelőre csak abban nem biztosak a tudósok, hogy pontosan hogyan.

Oldalak: 1 2

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást