Mi lesz a Dolce&Gabbana-val és a D&G-val?

Mi lesz a Dolce&Gabbana-val és a D&G-val?

Címlap / Stílus / Divat / Mi lesz a Dolce&Gabbana-val és a D&G-val?

Több helyen olvashatunk arról, hogy megszűnik a D&G és sok híradásban nem egyértelmű, hogy mi is történik valójában. Az egyértelműség kedvéért összeírtuk, hogy pontosan mi is a különbség az egyes márkanevek között és mi is történik pontosan Dolce és Gabbana házatáján.

A cég története

A Dolce&Gabbana 1985-ben alakult, a cég nevét a két alapítója, Domenico Dolce és Stefano Gabbana adta. Míg az előbbi a szabásokért felelős, addig utóbbi – grafikus lévén – inkább a látványon és a grafikai munkákon dolgozik. Alakulásuk óta egyre népszerűbbek lettek, mára az egész világon elterjedek az egyéni és kifejezetten magas színvonalat képviselő ruháik.

Dolce&Gabbana párosa

Domenico Dolce és Stefano Gabbana 1980-ban találkoztak, életük a szakmai és a magánéletben egyaránt összefonódott. Érdekes módon kapcsolatuk akkor kapott hivatalosan is nyilvánosságot, mikor 2005-ben véget ért. A szakítás azonban nem befolyásolta a sikeres közös munkát, változatlan feladatmegosztással és sikerekkel dolgoznak tovább a cégben mindketten.

A Dolce&Gabbana brand

Az eredeti cégnév és az ezt a nevet viselő Dolce & Gabbana ruhák inkább klasszikus szabásokat, időtlen darabokat jelentenek, a termékek kifejezetten a luxus kategóriába tartoznak, árfekvésük a D&G árai felett van. A divattervező páros darabjai a hollywoodi vörös szőnyegről is visszaköszöntek, valamit ők tervezték Szörnyella de Frász fekete-fehér ruháját is a 101 kiskutya című filmhez.

Dolce&Gabbana tavasz/nyár 2012

A D&G brand

D&G márkanév a Dolce & Gabbana cég másik brand-je. A D&G termékcsalád jellemzően fiatalosabb, trendibb, és alacsonyabb árfekvésű termékeket forgalmaz, a ruhák mellett a kiegészítőik is nagyon népszerűek. Ugyanide tartozik a D&G Junior márka is, amelyik a 12-13 éves kor alatti korosztály számára gyárt divatos és színvonalas ruhadarabokat.

Bezárás

A Dolce & Gabbana világszerte bezárja a D&G termékeket forgalmazó üzleteit. A brand beolvad az eredeti Dolce & Gabbana-ba, vagyis a különbség annyi lesz, hogy nem két különálló brand-ként üzemelnek. A D&G termékek stílusát tehát átemelik a Dolce & Gabbana-hoz. A D&G márkanév így idén hivatalosan megszűnik, utolsó kollekciójuk a 2012 tavasz/nyár lesz.

Egyéb termékek

A Dolce & Gabbana a ruhákon és kiegészítőkön kívül az utóbbi években egyre több más, szintén luxus kategóriába tartozó termékhez is a nevét adta. Ilyen például a Motorola aranytelefon és a Dolce & Gabbana Gold étterem Milánóban, ahova az egész világról érkeznek vendégek, hogy a csodás konyhán túl a fényűző berendezést is megcsodálják.

Dolce&Gabbana Gold étterem, Milánó
 

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást