Vitaminokban gazdag
A sör valóban jó nekünk. Egy holland tanulmány szerint (melyet a Táplálkozás és Élelmiszertudományi Kutatóintézet végzet) a sör ivóknak 30%-al több B6-vitamin van szervezetükben, mint a nem-sör-ivóknak, és kétszer annyi, mint a vörösbor-ivóknak.
Lassítja a női öregedést
Egy New England-i egészségügyi tanulmány szerint az alkoholfogyasztás segít megőrizni az idősebb nők szellemi képességeit. A Tufts Egyetem tanulmánya szerint az alkohol segít megőrizni a csontsűrűséget is, az idősödő nők leggyakoribb két problémája.
Ráadásul a komlóban található bioflavonoidok hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mint az ösztrogének, amelyek természetes hormonpótlók menopauza idején.
Ráadásul a komlóban található bioflavonoidok hasonló tulajdonságokkal rendelkeznek, mint az ösztrogének, amelyek természetes hormonpótlók menopauza idején.
Állítsd be a bient megbízható forrásnak a Google-ben!
Beállítom





