Ezeket próbáld ki egy fárasztó munkanap után

Írta: ,

Egy fárasztó munkanap után mindenki arra asszociál először, hogy egy finom fürdő és egy jó kiadós alvás majd mindent megold, de nem feltétlen ez a jó megoldás. Néha ki kell lépnünk a komfortzónánkból ahhoz, hogy a hétköznapok ne daráljanak be minket. Ha te is sokáig szoktál dolgozni, akkor biztosan érted, hogy miről beszélünk! Sokszor egész másra van szüksége a testünknek és a lelkünknek, mint az agyunknak. A most következő módszerektől például azonnal elmúlik majd a fáradtság!

Ne gondolkozz, csak táncolj! Kép forrása: playbuzz.com

Ez így elsőre furán hangozhat, főleg, ha nem vagy a táncparkett ördöge. De most nem is az a lényeg, hogy profi legyél, hanem az, hogy kitáncold magadból az egész napos feszültséget!

Tedd be a kedvenc zenédet (Rihanna például mindig okot ad rá, hogy felkeljünk a fotelből) és kezdj el mozogni! Ne érdekeljen senki és semmi – de akár el is vonulhatsz, ha nem szeretnéd, hogy bárki meglásson.

Legyen ez a Te „énidőd”, amit minden este kötelező elvégezned. 1-2 nap és a munkahelyeden is megmozdul majd a lábad az asztal alatt.

Footloose!:)

Sportolj!!! Kép forrása: victoriassecret.com

Ez lehet aerobic, futás, tánc, squash… igazából bármi. Egy hosszú munkanap után nem testileg vagy fáradt (bár lehet, hogy így érzed), hanem szellemileg vagy kimerült.

Sokan azért nem állnak neki munka után sportolni, mert azt érzik, hogy alig állnak a lábukon és csak feküdni szeretnének egész este, pedig a testünk valójában egész mást akar. Nevezetesen, hogy az egész napos ülés után végre megmozgassák!

Lehet, hogy az első tíz perc kegyetlen lesz, de hidd el, fél óra múlva nem fogsz tudni leállni. Nem feltétlen kell konditerembe menned, nagyon sok jó gyakorlatot találsz már a neten is, szóval nincs több kifogás!