VIDEO Nyári horoszkóp: Mit hoznak idén nyáron a csillagok?
A YouTube szerint az emberek minden eddiginél többet néznek oktatóvideókat, ebből is látszik, hogy a karantén alatt sokan próbáltak új képességeket szerezni, vagy a már meglévő hobbijuk elmélyítésével elütni a szabadidejüket.
A platform szerint azokat a videókat, amelyeknek címében szerepelt a „how to”, azaz „hogyan kell” és a ”step-by-step”, vagyis „lépésről lépésre”, összességében 65%-kal hosszabb ideig nézték most a felhasználók, mint tavaly ugyanebben az időszakban. Eközben a keresőmotorok legnépszerűbb kereséseiben egyre több „hogyan”-nal kezdődő kérdés jelenik meg.
Szintén sokan kerestek vásárlási céllal kerti növényekre, fűnyírókra, kézi súlyzókra és hajfestékekre is – olyan termékekre, amiket korábban nem feltétlenül vásároltak sokan interneten keresztül.