Az ember vizuális lény, a látás a legaktívabb érzékszervünk. Az emberi agy nagy százalékát a vizuális feldolgozásnak szenteli, ezért a képek könnyen képesek megragadni a figyelmünket. Akár ennél a bejegyzésnél, ugye? (x)
VIDEO Nagy éves horoszkóp 2025: így alakul az éved személyes és munkahelyi fronton
A vizuális elemek megjelenítése jó módja annak, hogy a közönség figyelmének felkeltésével interakciót érjünk el, különösen a közösségi média platformokon. A képek azonnali figyelmet kapnak, inspirálnak, és ösztönzik a márkával való elköteleződést.
Milyen a jó fotó?
Akár terméket, akár szolgáltatást árul a vállalkozásod, a képek elengedhetetlen részét képezik online és offline marketingednek, hiszen magától értetődőek, azonnal kommunikációt jelentenek a potenciális ügyfelek felé. Igényes, profi fotókért keresd az Ideastyle csapatát, akár portré, akár termék-, enteriőr vagy rendezvényfotóra van szükséged, az általuk készített fotók biztosan nem jönnek szembe más honlapokat böngészve.
De miért fontos, hogy milyen fotó kerül egy weboldalra? Amennyiben nem legális úton jutottál hozzá, a szerzői jogok miatt bonyodalmakba keveredhetsz, ha pedig ingyenesen felhasználható stockfotót választottál, más honlapokról is visszaköszönhet, így kevésbé professzionális megjelenést ad.
A legjobb megoldás, ha profi fotósra bízod az elkészítését, hiszen egy stylist bizonyos beállításokban vizuális útmutatással és ötletekkel segíthet meghatározni a márka stílusát és identitását, így vizuálisan is kiemelkedhetsz a versenytársak közül.
