10 reklám, amelyet érdemes jobban megnézni
A jó reklám nem csak imázsépítő vagy eladásnövelő, hanem – bónuszként – elgondolkoztató, meghökkentő vagy vicces is lehet.…
2016.06.27.A jó reklám nem csak imázsépítő vagy eladásnövelő, hanem – bónuszként – elgondolkoztató, meghökkentő vagy vicces is lehet.…
írta Szendrey Adrienn 2016.06.27.A home staging egy olyan módszer, amivel ingatlanunkat vonzóbbá, jobban értékesíthetővé varázsoljuk – vagy varázsolják mások. Jelentése szabad fordításban…
írta Fischer Anna 2016.03.23.Nyár elején a gardrób kétségtelenül frissítésre szorul, ám nem mindenki áll úgy anyagilag, hogy a legújabb darabokat gond…
írta Szabó Erzsébet 2014.05.30.Nem egyszerű dolog megtalálni az ideális vevőt, aki hajlandó azt az árat megfizetni, amennyit a lakás ér. Senkit…
írta Zabolai Margit 2014.03.23.A méltányos kereskedelem rendszere 1964 óta létezik. Célja, hogy a fejlett és a fejlődő országok között lévő szakadék…
írta J. Anna 2013.05.11.Ha személyesen jönnek érdeklődők a lakásunkra, akkor érdemes néhány szabályt megfogalmaznunk magunknak, amiket a siker érdekében követni fogunk.…
írta Fischer Anna 2012.04.16.Ha az érdeklődő már szeretné megnézni a lakást, akkor még messze nem vehetjük biztosra az eladás sikerét. Lehet,…
írta Fischer Anna 2012.04.05.