Ékszer, parfüm, ruhakollekció: amibe egy világsztár belefog, többnyire sikeres lesz, de az alábbi tíz híresség a saját bőrén tapasztalta meg, hogy nem minden válik arannyá, amihez hozzáér.
4. Kim Kardashian és a hitelkártya
A Kardashian névvel szinte mindent el lehet adni, mégis volt egy olyan vállalkozásuk, ami csúfos kudarcot hozott. A piacra dobott debit kártya valószínűleg azért nem lett sikeres, mert még a bankoknál is jobban megsarcolta az embereket, így egyetlen hónap után vissza is vonták, mivel mindössze 300 ember igényelte.
5. Justin Timberlake és a MySpace
Emlékszik még valaki a MySpace-re? Miután az egykor népszerű közösségi média oldalt letarolta a Facebook, még próbálkoztak egy zenei frissítéssel, aminek Justin volt az arca. A gond csak az volt, hogy senki nem regisztrált rá és hogy még durvább legyen a bukás, a MySpace véletlenül letörölt 50 millió dalt is, amit a 19 millió feltöltő művész nem vett jó néven.
6. Jessica Simpson és a szépség desszert
A kétezres évek elején Jessica piacra dobott egy ehető szépségápolási kollekciót. Kapható volt többek között testre kenhető csillámos tejszínhab, illetve „lenyalható” parfüm is. A vásárlók panaszkodtak, hogy a termékek nem sem voltak finomak, sem hasznosak, csak ragacsosak: egy hölgy elmondása szerint „egész nap a darazsak elől menekült”, miután egy muffin-illatú testápolóval kente be magát.
7. Donald Trump és a légitársaság
Az Egyesült Államok leköszönő elnöke a repülő-bizniszben is kipróbálta magát, sikertelenül. Ugyan azt nyilatkozta, hogy New York, Boston és Washington D.C. között „több utasuk volt, mint bárki másnak”, a légitársaság másfél év alatt 125 millió dollár mínusszal zárt.