Tudományos tény: a cicid gyorsabban öregszik, mint te

Tudományos tény: a cicid gyorsabban öregszik, mint te

Címlap / Stílus / Test / Tudományos tény: a cicid gyorsabban öregszik, mint te

A női mell sajnos hamarabb adja meg magát az öregedésnek, mint a test többi része, a bőr ezen a területen hamarabb ereszkedik meg, mint bárhol máshol. Egy friss tudományos kutatás igazolta is ezt a szörnyű tényt, de nekünk van néhány tippünk, mit tehetsz, ha szeretnéd késleltetni a cicid öregedését!

Szörnyű hírek cicitájról

A Genome Biology tudományos folyóiratban megjelent tanulmányban a Kaliforniai Egyetem kutatói 7844 szövetmintát elemeztek, és azt nézték, mennyire öregedett meg a DNS-mintájuk.

A DNS kémiai markerei ugyanis az évek előrehaladtával változnak, a gének kevésbé vagy jobban denaturálttá válnak – az egyetem kutatói ezt a tulajdonságot használták fel arra, hogy megállapítsák, a test mely szövetei öregednek hamarabb, és melyek később.

Az 55 és 60 éves embereknek például átlagosan 9 évvel fiatalabb volt a szívizma, mellszövetük azonban 3 évvel idősebb, mint a reális életkoruk. A kutatók szerint ezt az okozza, hogy a mellek folyamatos hormonkoktélnak vannak kitéve.

A hidratálás segít

Ha nem szeretnéd, hogy a melleid három évvel beelőzzenek, akkor tenned kell értük.

A legfontosabb tényező a bőröd feszességének megtartásában melltájékon is a hidratálás. Bármennyire is sietsz zuhanyzás után, a ciciket ne hagyd ki a krémezésből!

Gondolj bele, mennyi mindenen megy keresztül a melleid bőre: folyton nyúlnia kell, ahogyan nősz, amikor szülsz meg pláne, ha pedig esetleg fogysz egy kicsit, innen tűnik el először a plusz zsírszövet (sajnos).

A drága hidratálókrémek helyett viszont érdemesebb természetes hidratálást választanod a bőröd regenerálásához – ilyen például a kókuszolaj, ami igazi aduász, és gyakorlatilag az egész testedre használhatod.


Így használd a csodás kókuszolajat


Biztosítsd be őket!

A megfelelő melltartó elengedhetetlen ahhoz, hogy ne helyezz plusz stresszt a melleidre. Ne csak találomra menj el melltartót vásárolni, hanem kérd ki az eladók segítségét a fehérneműboltban, ők jól tudják, hogyan kell kinéznie rajtad egy adott fazonnak.

Persze néha az sem árt, ha kicsit félreteszed a melltartót, hogy a bőröd is szabadon lélegezhessen.

Sportolásnál különösen fontos, hogy megfelelő minőségű és méretű sportmelltartó legyen rajtad – jógához mondjuk kevésbé elengedhetetlen az erős tartás, de ha tudod, hogy ugrálgatni fogsz, szorítsd a ciciket a mellkasodhoz, különben kétszer olyan gyorsan fognak ereszkedni a rázkódás hatására.

Izmosítsd meg őket!

Nem, nem leszel túl izmos sem a fekvőtámasztól, sem a húzódzkodástól, és a nagyobb súlyos gyakorlatoktól sem lesznek olyan mellizmaid, mint Arnold Schwarzeneggernek.

Ellenben szépek és feszesek lesznek a melleid, és optikailag kerekebbnek tűnnek majd.

Sok nő fél a mellizmaira is gyúrni, nehogy túl férfias legyen, pedig ez öreg hiba: akkor mutat gyönyörűen egy cici melltartó nélkül is, ha megfelelő mennyiségű izomtömeg támogatja felülről.


Tippek és gyakorlatok az otthoni edzéshez Katus Attilától


Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást