Arc / Stílus

Az ötszabályos módszer, ahogyan feszes marad a nyakad és a mellkasod

Az ötszabályos módszer, ahogyan feszes marad a nyakad és a mellkasod

Ahogy telnek az évek, úgy jelennek meg ráncok az arcunkon, válik kicsit rugalmatlanabbá a bőrünk, és sajnos a mellkasunkon, nyakunkon is elkezd fokozatosan meglátszani az életkorunk. De ki mondta, hogy ebbe bele kell törődnöd? Szerencsére néhány egyszerű módszerrel és odafigyeléssel elérheted, hogy rugalmasabbá és feszesebbé váljon a bőröd!

Nincs több forró víz

Ha a zuhany alatt állsz, néha hosszú percekig folyatod magadra a forró vizet, ráadásul leginkább a mellkasodra? Ha a kádból kiszállva ez a terület kipirul a meleg miatt, az azt jelenti, hogy túl forró vizet engedtél, és ennek előbb-utóbb meg is lesz a következménye.

Ettől sokkal szárazabbá válik a bőröd, szép lassan veszít természetes olajaiból, ráadásul megereszkedhet, és ráncosabbá válik. Nem véletlen, hogy sokan a hideg vizes arcmosásra esküsznek, és emiatt marad feszes a bőrük. A langyos víz ebből a szempontból sokkal jobb választás, még ha a téli szezonban nehéz is megállni a forró vizes fürdőzést.

Bőrápoló krémek

Mostantól ne csak az arcodat és a lábaidat kend be krémekkel, hanem a mellkasodat és a nyakadat is. Ezeknek a testrészeknek amúgy is szükségük van a különleges bánásmódra, hiszen állandóan ki vannak téve az UV-sugárzásnak, közvetlen hatásoknak.

A legjobb, ha a nyári szezonban olyan hidratáló krémet használsz, ami fényvédő hatással is rendelkezik, és ne csak azokon a napokon használd, amikor mész a strandra napozni!

Az is hasznos, ha mostantól legalább heti néhány alkalommal bekened ezt a területet bőrfeszesítő, hidratáló krémmel. Ezt egyébként már 25 éves korodtól kezdve érdemes csinálni.

Ideje radírozni

Ne feledkezz meg a bőrradírozásról se, ugyanis a mellkasodnak és a nyakadnak ugyancsak szükségük van erre a kezelésre. Nem csak csökkenti a ráncok megjelenésének mértékét, de egyúttal javítva a bőröd állapotát, és megtisztítja a különböző szennyeződésektől, elhalt hámsejtektől.

Sőt, ezáltal könnyebben be tudja inni a hidratáló krémeket, naptejeket is. Persze azért óvatosan csináld, és csak hetente egyetlen alkalommal: túlzásba vinni nem érdemes, mert akkor épp az ellenkező hatást érheted el vele. Ha magad akarod elkészíteni a bőrradírt, otthon, néhány összetevő segítségével meg tudod csinálni.

Hogy alszol?

Figyeld meg, hogy amikor reggel felkelsz, mennyire válik ráncossá a mellkasod! Ugyanis az, hogy milyen pózban alszol, hosszú távon komoly befolyással bír a bőröd állapotára.

Például ha mindig hason vagy oldalt fekve pihensz, apró gyűrődések jelennek meg a mellkasodon, hiszen a takaró, a párna és az ágy egyaránt megnyomják a bőrödet.

A gond az, hogy emiatt meg is ereszkedhetnek a melleid. Úgyhogy ha lehet, inkább igyekezz minél többet a hátadon fekve aludni; ez a gerincednek is jót tesz!

Ne nézz le!

Vagy legalábbis ne egyfolytában. A legtöbben elkövetik ugyanis azt a hibát, hogy folyton a telefonjukat nyomkodják, állandóan lefelé néznek, és nem is sejtik, hogy ez mennyire rosszat tesz nekik. Nem csak azért, mert egészségtelen pózt vesznek fel, ami a gerincüket károsítja, de egyúttal a ráncok megjelenését is elősegítik vele.

Amikor lefelé nézel, a nyakadon lévő bőr meggyűrődik, és ha gyakran ezt csinálod, idővel ezek a vonalak akkor is meglátszanak majd, ha nem lefelé tekintesz. A munkahelyeden is figyelj arra, hogy a laptopod, számítógéped monitorja szemmagasságban legyen, hogy ne napi 8 órán át tartsd kényelmetlen pózban a fejed.

Még nem szólt hozzá senki. Legyél te az első!

    Írj egy hozzászólást