Nyerj egy wellness hétvégét a Kastélyhotel Sasvárba!

Címlap / Kikapcsolódás / Utazás / Nyerj egy wellness hétvégét a Kastélyhotel Sasvárba!

Már lassan közhelynek számít, mégis igaz, hogy a mai rohanó világban kell, hogy néha időt tudjunk szakítani magunkra. Érdemes ezért olyan helyszínt választani, ami valóban ideális testnek és léleknek egyaránt: ahol gyönyörű környezetben pihenhetünk, nyugodt körülmények között lazíthatunk, kikapcsolódhatunk, akár egy kicsit el is bújhatunk a világ elől, nem utolsó sorban pedig olyan élményekkel gazdagodhatunk, amelyeket életünk végig emlegetünk majd. Parádsasváron, a Kastélyhotel Sasvárban mindezt megkaphatjuk, ráadásul kifejezetten vonzó áron – mindenkinek csak ajánlani tudjuk!

Kastélyhotel Sasvár

Budapesttől alig 1 órára, a Galya-tető mellett, Parádsasváron található a Kastélyhotel Sasvár. A gyönyörű kastélyszálló már 15 éve híres eleganciájáról, az épület és a környék szépségéről és a szálloda által kínált számtalan programlehetőségről is, amely évről évre visszacsábítja azokat, akik valaha vendégeskedtek itt.
Az impozáns, korabeli hangulatban berendezett szálloda páratlan szépségű, a vendégek pedig nem csak elegáns, de egyben egy minden igényt kielégítő szolgáltatást vehetnek igénybe, ráadásul barátságos személyzettel és kitűnő konyhával.

Pihenés és kényeztetés

A pihenés rengeteg formája létezik, és mi lehet jobb annál, mint amikor kristálytiszta levegőben, egy csodás szállodában töltjük az időnket, élvezve a hely minden adottságát és szolgáltatását. A hotel közvetlen környezetében, a Mátrában számtalan lehetőség kínálkozik a tökéletes pihenésre és kikapcsolódásra, a gyönyörű kastély kényelmes szobái és a szálloda szolgáltatásai pedig minden szempontból lehetőséget adnak a békés pihenésre.
Tökéletes választás azok számára, akik el szeretnének bújni egy kicsit a világ elől, vagy akik egy romantikus hétvégére vágynak. A mesés környezet minden egyes szeglete kitűnő lehetőségeket rejt, és természetesen a kényeztető wellness szolgáltatások, például a masszázsok különböző típusai is élvezhetőek itt.

Aktív pihenés

Tudjuk jól, hogy igazából az tölt fel bennünket, ha a klasszikus értelembe vett pihenésen kívül lehetőségünk van arra is, hogy aktív tevékenységekkel kapcsoljunk ki a hétköznapokból. A Kastélyhotel Sasvár vendégei számára számtalan ilyen lehetőség kínálkozik: sétálhatunk, teniszezhetünk, vagy túrázhatunk a környék erdeiben, gyönyörködhetünk a természet szépségében.
Emellett terepsegway-ezhetünk, shredderezhetünk, mountanicartozhatunk, vagy hegyi rollerre is pattanhatunk, és azon járhatjuk be a környéket, de arra is van lehetőség, hogy Nordic Walking túrát tegyünk az erdőben.

Kép forrása: Mountanicart

Rendezvények

Ha ideális rendezvényhelyszínre vágyunk, akkor ebből a szempontból is ideális választás lehet Sasvár. A romantikus hangulatú kastély tökéletes helyszín lehet esküvők szervezésére az épület különtermében, vagy akár a szabad ég alatt is.
Ráadásul a szálloda kitűnő konyhája révén garantált a tökéletes esküvői menü, a ceremónia végeztével pedig a násznép számára kényelmes szállást biztosítanak a szálloda szobái. Céges és családi rendezvényekre, baráti összejövetelekre is tökéletes választás a szálloda, mivel garantált, hogy a társaság minden tagja jól fogja érezni itt magát.

A wellness nem csak a medencézést jelenti

Mi kell ahhoz, hogy testileg és lelkileg is ki tudjunk kapcsolódni a hétköznapokból? Az, hogy pihenhessünk, elég figyelmet fordítsunk magunkra és szeretteinkre is, és közben szép élményekkel is gazdagodjunk. Egyáltalán nem biztos, hogy csak a medencék sora az, ami a maradandó élményt garantálhatja.
Tegyük fel magunknak a kérdést, hogy melyik nyaralás után tértünk haza leginkább feltöltődve: ahol napokig „csak” medencéztünk és masszíroztattunk, vagy ahol ezeken túl felejthetetlen élményekkel is gazdagodtunk. A nyaralás, pihenés lényege nem csak az, hogy rövid távon kikapcsoljon bennünket, hanem az is, hogy a szeretteinkkel legyünk és hosszú távon legyen mire emlékeznünk. Ha ilyet keresünk, akkor feltétlenül tegyünk egy próbát és utazzunk el a Kastélyhotel Sasvárba.

Kell egy hely

Kell egy hely, ahol odafigyelésben, törődésben van részünk, ahol jókat ehetünk és alhatunk, minőségi időt tölthetünk együtt szeretteinkkel és emellett számtalan élménnyel is gazdagodhatunk.
Mindenkit szeretettel várnak, ráadásul most mindezt féláron: 1 éjszaka fejenként 12.000 Ft-ba kerül, és cserébe olyan élménybe lesz részünk, amely csodálatos emlék lesz minden résztvevőnek, és igazi wellnesst nyújt testnek és léleknek egyaránt.

VIDEO Így viseled az egyedüllétet, csillagjegyed szerint

Kövesd a Bien.hu cikkeit a Google Hírek-ben is!